https://dk.infovet.vet/da-dk/z//377623-copenhagen/">Dyrlæger i Copenhagen

Hundeklinikken

Ryesgade 100, 2100, Copenhagen

Velkommen til Hundeklinikken, Danmarks eneste dyreklinik specialiseret udelukkende i hunde! Beliggende i de rolige omgivelser i Ryesgade på Østerbro i København, er vores mål at tilbyde en tryg og stressfri oplevelse for både hunde og deres ejere.

Vi forstår, at dyrlægebesøg kan være en stressende oplevelse for mange hunde. Derfor har vi udviklet en række metoder for at sikre, at dit kæledyr føler sig trygt og roligt under besøget. Vores team, ledet af den erfarne dyrlæge Mai Mundeling og hundeadfærdsspecialist Katrine Hammer, sørger for, at hvert besøg er så positivt som muligt, uden tvang eller overskridelse af hundens grænser.

Hundeklinikken tilbyder en bred vifte af tjenester, herunder sundhedstjek, vaccinationer, tandbehandlinger, operationer og mere. Vi anvender avanceret teknologi som in-house laboratorier og røntgenudstyr til hurtig og præcis diagnosticering, så vi kan tilbyde effektiv behandling til din hund.

Kom og oplev, hvordan vi gør dyrlægebesøget til en behagelig oplevelse for dig og din hund. Vi ser frem til at tage imod dig og dit kæledyr hos Hundeklinikken, hvor vi altid har tid til at lytte og rådgive.

Åbningstider

  • sunday: (closed)
  • monday: 8h-17h
  • tuesday: 8h-17h
  • wednesday: 8h-17h
  • thursday: (closed)
  • friday: (closed)
  • saturday: (closed)

Hundeklinikken: Anmeldelser

4.8/5 (177 Anmeldelser)
Nicole Philipson Offentliggjort den Google 6 months ago

Fantastisk oplevelse: Best dog clinic in CPH, empathetic and understanding.

Hundeklinikken

Hi Nicole.
Thank you so much for your kind words - it means a lot to us!
Give Pancho some extra love and cookies from us tonight
Kind regards
Hundeklinikken

Chichi Hinz Offentliggjort den Google 11 months ago

Fantastisk oplevelse: Super dejligt at personalet virkelig efterlever klinikkens hovedmål. At være et trygt sted for hunde at komme til dyrelæge

Hundeklinikken

Kære Chichi
Tusind tak for de mange stjerner og de pæne ord - det betyder virkeligt meget for os! Og så er det jo nemt med en så veltrænet og dejlig hund som Carla Idun .

De bedste hilsener
Teamet på Hundeklinikken

maiken winther Pontoppidan Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Kan virkelig anbefale hundeklinikken. Man bliver altid mødt af søde mennesker der gør alt hvad de kan for at det bliver en god oplevelse for hund og ejer.

Hundeklinikken

Kære Maiken.
Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord. Vi er glade for, at kunne give både dig og Stella gode oplevelser med dyrlægebesøg

Charlotte AB J Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Verdens bedste dyrlæge og veterinærsygeplejerske - uden tvivl. Professionel, anerkendende og hjertevarm behandling af både dyr og ejer. Mai og Katrine er fantastiske på deres Hundeklinikken, som de brænder så tydeligt for. Lokalerne er rare og indrettet beroligende, og der tages højde for alt, hvad en hund kan have med i bagagen. Vil aldrig tage min hund andre steder hen.

Hundeklinikken

Kære Charlotte
Tusind tak for din søde anmeldelse - den betyder mere, end du tror
De bedste hilsener fra os på Hundeklinikken

Martin Kristensen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Altid god service. Den bedste kundeservice overfor os og vores hund. Kan kun anbefales.

Hundeklinikken

Kære Martin.
Tusind tak for de mange stjerner og pænde ord - dem er vi utroligt glade for .

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Hjarne Højstrup Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Hos hundeklinikken bliver der altid fokuseret på hvorledes min hund Ziggy har det. De gør alt hvad de kan for at han har det mindst stressfyldt besøg.

Hundeklinikken

Kære Hjarne
Tak for dine søde ord - vi værdsætter dem meget højt.

De bedste hilsener
Dit team på Hundeklinikken

Anne Sofie Hammer Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Sådan et trygt og rart sted at komme med sin hund. Der er en ro og en kompetence, som gør, at både hund og ejer kan sænke skuldrene.

Hundeklinikken

Kære Anne Sofie.
Hvor er vi glade for, at vi er lykkedes med at give dig og Bertha en god og tryg start på et langt hundeliv med hyggelige dyrlægebesøg. Tak fordi du tog dig tid til at skrive os en anmeldelse og uddele stjerner til os. Giv hende den lille frække en ekstra godbid fra os (det er Bertha, vi mener)

Anne Reinhold Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Jeg er meget glad for at komme på Hundeklinikken med min hund Hugo. De viser stor fleksibilitet, og alle er meget søde og imødekommende over for både hund og ejer. Vi bliver altid meget godt modtaget. Kan varmt anbefale Hundeklinikken.

Hundeklinikken

Kære Anne.
Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse - og for de mange stjerner og pæne ord.
Det betyder mere, end du tror

De bedste hilsener
Teamet på Hundeklinikken

Meet the Danes Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Dygtige, kompetente og super søde. Kan varmt anbefale Hundeklinikken. Kh Anett

Hundeklinikken

Tusind tak for de rosende ord og stjerner. Dem er vi rigtig glade og taknemmelige for!❤️

Tom Vad Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Altid en glad velkomst, super service/vejledning, hjælp, og man behøver ikke at bestille tid, for at få godbidder, man kommer bare forbi, men husk hunden

Hundeklinikken

Tak for det. Og ja, godbidder kan hunde altid få hos os - vi elsker at få besøg. Og ja, det smarteste er at tage hunden med

El Lento Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Probably the best vet experience I have had. Completely stress free for my dog. HIGHLY recommend.

Hundeklinikken

1000 tak for de mange stjerner - vi sætter pris på hver og én!

Bedste hilsener

Dit Team på Hundeklinikken

Helle Holmgaard Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Hundeklinikken er et fantastisk sted Alle er så søde, imødekommende empatiske, og dybt professionelle, hvilket gør besøget trygt og altid til en god oplevelse...for både vuf og mig❤️

Hundeklinikken

Kære Helle.
Det er vi bare så glade for at høre!. Tusind tak fordi du tog dig tid til at give os din anmeldelse - og giv Alba lidt akstra nus og lækkerier fra os i aften

Camilla Meisner-Jensen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Det bedste valg for din hund. Ingen hårdhændet håndtering. Ingen tvang. Alt foregår på hundens præmisser. Vil hunden ikke samarbejde findes en løsning, hvor hunden kan være med. Der er ingen møder med andre dyr, fordi der er forskellige rum at vente i. Jeg har en hund, der er blevet meget bange for en anden dyrlæge pga hårdhændet håndtering. Nu er det en glæde at skulle til dyrlægen. Min hund elsker at være der. Og den vil altid tilbage igen lige efter vi er gået ud af døren.

Hundeklinikken

Åh, hvor er vi bare glade for at læse dette❤️ Det er lige præcis den oplevelse, som vi gerne vil give hunde hos os! Du rammer spot on dét, som det hele handler om: At skabe gode dyrlægeoplevelser, og det arbejder vi for hver dag med vores viden, erfaring og i samarbejde med hunde og hundeejere. Vi bli'r SÅ glade for sådan en påskønnelse, tak!

Stina Nørager Frandsen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Hundeklinikken mødte os med høj faglighed og empati. Vores hund gik fra at være meget stresset og bange hos dyrlægen til, at gå glad ind på Hundeklinikken til behandling.- Og det kan jo føles som et lille mirakel.

Hundeklinikken

Tak og ja, vi kan godt nikke genkendende til følelsen af et lille mirakel, som man kan opleve, når adfærd og dyrlægeoplevelser går fra stressende og angstfyldte til dyrlægeglæde Vi er glade for at kunne hjælpe!

Sanne Nielsen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk som altid

Hundeklinikken

Åh, tusind tak, Sanne Som altid dejligt at se jer!

Ulla Schmidt Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Så havde vi igen en rigtig god oplevelse på Hundeklinikken, hvor både min hund og jeg var så trygge under hele forløbet. Alt foregik professionelt, med omhu og omtanke. Jeg kan varmt anbefale Hundeklinikken

Hundeklinikken

Kære Ulla.
Tusind tak for din fine anmeldelse - den betyder meget for os . Vi er så glade for at kunne tilbyde dog og Vilma denne service. Giv hende en ekstra godbid og nus fra os alle

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Nicoline Miller Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Hundeklinikken tog sig rigtig godt og kærligt af min hund, da den skulle have renset tænder. De gør meget for, at hunden skal føle sig tryg og at indgrebene opleves mindst muligt indgribende for hunden. De er gode til at fortælle, hvad man kan forvente efter en behandling og viser ægte glæde ved og omsorg for deres pelsede patienter

Hundeklinikken

Kære Nicoline.
Tusind tak for de pæne ord og de mange stjerner Vi er glade for at det har været en god oplevelse for dig og Molly at komme på besøg hos os. Giv hende en ekstra kiks fra os i dag

Frederikke Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Virkelig en fin oplevelse. Vores hund skulle aflives, og vi fik alle (både hund og ejere) den bedste behandling i en svær situation. Alt foregik i ro og mag, og uden vores hund bemærkede hvad der skulle til at ske. Stor anbefaling herfra. Rolig atmosfære og meget professionelle medarbejdere.

Hundeklinikken

Tusind tak for ordene Det er vigtigt, at sådan en svær situation kan foregå som ønsket. Det lægger vi meget vægt på. Tak for tilliden.

Claus Harrison Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Første hånds indtryk God modtagelse Søde mennesker “Lige ud af posen” dejligt

Hundeklinikken

Tusind tak Claus - det er vi vel nok glade for at høre

Raymond Karlsson Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Jeg bor på Christianshavn og har erfaringer med de dyrlæger, der ligger rimeligt tæt på - i Indre By, på Islands Brygge, Amager og Vesterbro. Jeg vælger at tage til den anden ende af København og Hundeklinikken på Østerbro. Det er der selvfølgelig en grund til!

Karolina Kozlowska Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Vi elsker Hundeklinikken! Min hund Uma udviklede hurtigt dyrelægeskræk ved sin gamle dyrelæge, men his det dygtige personale hos Hundeklinikken fik hun tilliden tilbage og løber direkte ind på vægten hver gang :) Kæmpe anbefaling!

Tine Kjær Jørgensen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Tusinde tak for en super faglig og kærlig dyreklinik. Personalet er utrolig dygtige og grundige i arbejdet med hunden, og har hele tiden har fokus på, at hunden er tryg. Alting foregår i et roligt tempo, så hunden kan være i det. Min hund har tidligere været bange for at komme til dyrlægen. Det var han ikke denne gang, hvilket betyder alverden. Jeg havde en rigtig glad hund med logrende hale med hjem :-)

Julie Isabella Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Kan kun anbefale Hundeklinikken. Vi valgte klikken grundet deres stressfrie tilgang. Så venligt og professionelt personale, der altid vil det bedste for ens hund. Vi har gået i deres hvalpeprogram med vores lille Jackson, som har gjort, at han synes dyrelægen er et rart sted at være. 5 stjerner herfra!

Hundeklinikken

Kære Julie.
1000 tak for din fine anmeldelse - tilbagemeldinger som din betyder alverden for os. Vi glæder os til at følge Jackson i mange år fremover!

Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Inge Lise Dean Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Jeg giver Hundeklinikken 5 store stjerner. Det er det bedste sted for ens kære hund. Skønt at se hvad frivillig håndtering kan gøre, og hvor glad Milo er for at komme på Hundeklinikken. Ingen dyrlægeskræk. Milo og jeg har i et stykke tid gået til håndteringstræning hos Katrine, og jeg har lært at læse Milo’s små signaler, der viser, når han er med på vores øvelser. Det var efterhånden blevet tid til en tandrensning, som jo kræver en bedøvelse. Det var også en behagelig oplevelse, ikke mindst for Milo. Vi sad sammen i et hyggeligt rum med dæmpet musik, mens han døsede hen. Og til opvågningen samme sted, så Milo følte, at jeg var der hele tiden. Tryghed både for Milo og mig

Samarosh Madhavan Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Kimchi had the best experience in a veterinary clinic. Usually he goes into a shiver mode but Therese, Mai and Katrine made his day. He was sniffing around and they made him feel confident. Looking forward to colorful days with your crew.

merete milo Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Vores hund havde dyrlægeskræk, men efter et forløb i hundeklinikken hos Katrine, hvor vi kom på jævnlige besøg og trænede frivillig håndtering, trækker vores lab pige os nu hen til klinikken og dutter på døren for at komme ind. Vi er ikke helt i mål endnu, når der skal klippes negle, renset ører osv, så der får hun den nødvendige medicin, så hun ikke føler overgreb og angst. Den mulighed har vi ikke oplevet andre steder. Vi kører derfor gerne de 30 km. for at Karla får den helt rigtige håndtering.

Malene Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Hundeklinikken får min varmeste anbefaling.

Daniel de la Porte Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk dyrelæge, der både har den professionelle, faglige ekspertise, men også kærligheden og passionen for alle dyr. Ville anbefale det for alle, der søger en dyrlæge. De skaber et yderst trygt og professionelt miljø.

Mette S Bertelsen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Den fokus og kærlighed der er til hundene og ejerne - gør mig så tryg når jeg skal have min hund til behandling hos Mai og teamet på hele klinikken.

Dennis True Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Mai er meget kompetent og tager ansvarsfuldt hånd om de problemstillinger vi kom med. Jeg er så glad for at have valgt at tage min hund med her. Jeg har svært ved at forestille mig den samme ekspertise hos andre dyrlæger, men jeg har ikke prøvet andre.

Hundeklinikken

Kære Dennis
Tusind tak for de mange stjerner og pæne ord. Vi stræber altid efter at gøre vores allerbedste - vi er så glade for at det lykkedes. Hils Bobbi fra os og sig, at vi glæder os til at se hende igen

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Eva Trebbin Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Det er altid en fornøjelse at besøge Hundeklinikken, som er en stressfri klinik. Medarbejderne er kompetente og empatiske og man føler sig i sikre hænder.

Hundeklinikken

Kære Eva.
Tak for de mange stjerner og søde ord. Det er altid en fornøjelse at have jer og Charlie på besøg

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Majken Slagbrand Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Lille Silke har været igennem et gratis hvalpe forløb og har nu været til sin første undersøgelse og vaccination, og alt gik helt fantastisk. Personalet er helt fantastisk dygtige og har alt den tid i verden for at alt forløber hyggeligt og dejligt. Plus at jeg fik gode råd i forhold til renlighed osv tusind tak for hjælpen ❤️

Hundeklinikken

Kære Majken.
1000 tak fordi du tog dig tid til at give os en anmeldelse
Hvor er vi glade for, at du både du og Silke havde en god og tryg oplevelse! Hun er vel nok en skøn hund og hun klarede bare det hele i stiv pote .
Giv hende en ekstra lækker godbid fra os idag

Ditlev Ulriksen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Altid go service og behandling af vores hund. Vi er meget trygge hos hundeklinikken og vores hund er altid i godt humør efter et besøg

Hundeklinikken

Kære Ditlev.
Mange tak for de mange stjerner og søde ord! . Vi er glade, når i er glade! Giv Ditlev masser af godbidder fra alle os på klinikken!

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Connie og Jim Pødenphandt Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk dyrlæge og klinik. Både Lulu og jeg følte os i de bedste hænder

Hundeklinikken

Kære Connie og Jim.
Tusind tak for de mange stjerner og de pæne ord. Giv Lulu en ekstra godbid fra os

Gitte Landrum Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Dygtig, virkelig oplyst dyrlæge med altid smilende, venligt personale i et miljø, der lever op til at være stressfrit for hunden. Vores hund kan ihvertfald ikke komme hurtigt nok ind af døren og er tryg og meget glad under hele forløbet. Vi får altid god rådgivning og vejledning og kan spørge om hvad som helst uden tidpres. Anbefales varmt.

Hundeklinikken

Kære Gitte.
Tusind tak for de søde ord og mange stjerner!
Det er en kunst at bevare hundens lyst til at komme til dyrlæge - vi er så glade for at det er lykkedes.

De bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Dorthe Geert-Jørgensen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Professionel, tryg og rar atmosfære. Tydeligt personalet ved hvad de skal gøre for at skabe trygge rammer for hundene. Vi oplevede en stor indføling og ekspertise, så vores hund gik fra at være utryg til tryg. Vi kommer helt sikkert igen.

Hundeklinikken

Kære Dorthe.
Tusind tak for jeres søde anmeldelse
Det er en fornøjelse at have vundet Sagas tillid og at hun nu kan blive undersøgt og vaccineret uden stress og angst

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Helle Fritzbøger Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Faglig dygtig og behagelig dyrlæge, grundig undersøgelse med god info. En klinik hvor alle tager hensyn til det enkelte individ.

Hundeklinikken

Kære Helle
Tak for din flotte anmeldelse og de mange stjerner - det glæder os utroligt meget at modtage feedback som din

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Anja Andersen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg har en shiba inu der ikke kan komme hurtigt nok ind til de utrolig dygtige og fantastisk dejlige mennesker i klinikken… Og også en enormt glad hund, når hun har været der. Glad hund og glad ejer

Hundeklinikken

Kære Anja.
Tusind tak for dine søde ord - de er meget værdsat
Giv Miku et kys på snuden fra os - og et par ekstra godbidder.
Rigtig god sommer!

Dit Team på Hundeklinikken

Jonas Skovgaard Offentliggjort den Google 2 years ago

Positiv oplevelse: Super god behandling, god personale, men i den dyre ende

Hundeklinikken

Kære Jonas.
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du og Karla har fået en god start på et langt hundeliv med vores gratis hvalpeprogram. Hun klarede i hvert fald sin 12-ugers vaccination super flot!

Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

majo moirón Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: This clinic is fabulous. I am very grateful to have found this place and this team of women who take care of dogs, who understand the importance, love, and care that they need. It’s no stress for pets. I had been needing to get an intense and thorough cleaning done for my dog Berlin’s teeth, and I never felt the support—both for myself and for my dog—that everything was going to be okay. May supported me, and with each cleaning, she not only took care of Berlin in a highly professional manner but also checked everything, even his nails. She made sure he received all the care he needed, and now my dog is more active and happier. And as I repeat, everything was done in an atmosphere of understanding and patience for which I can’t be more grateful. Thank you, May, I'm more than grateful for your work. And thank you all the team for take care of Berlin and support all my questions and fears.

Hundeklinikken

Dear Majo.
Thank you so much for your kind words and heartfelt review. We are so happy that we managed to get both you and Berlin through the treatment with minimal stress and fear FearFree is for humans too!

Kind regards
Your Team at Hundeklinikken

Lene Albretsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Dejligt at komme et sted hvor hunden er i højsædet. Og personalet er eksemplarisk

Hundeklinikken

Vi lover, at vi nok skal gøre alt for at opføre os eksemplariske i fremtiden!
Og så kan du godt uddele klap til hele flokken derhjemme fra os

lena ninn Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid god og kompetent behandling i rolige og trygge omgivelser.

Hundeklinikken

Kære Lena.
Tusind tak for de 5 stjerner - dem er vi så glade for!

Jamila Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Vi er rigtig glade for denne dyrlæge. De tager sig altid god tid til at forklare og man er i gode hænder. Brugbar og kompetent vejledning og rådgivning hver gang. Vi har tidligere været igennem meget ringe dyrlæger, så det er en stor lettelse endelig at have fundet en god dyrlæge. Og så er deres behandlingspriser generelt rigtig gode. Også meget fornuftige priser.

Hundeklinikken

Tusind tak for din fine anmeldelse - den betyder meget for os . Klap Filur fra os

Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Niclas Madsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Zoey is super excited to visit this vet. Been there 4 times as part of their program to get used to coming there before vaccination. She is almost unstoppable when we enter this clinic, because of the great treatment she gets. Lots of treats and good attention. She didn’t realize that she got vaccinated twice with a needle. This has been a super positive experience

Hundeklinikken

Dear Niclas.
Thank you so much for your generous review We absolutely adore little Zoe and are so happy to help her develop a safe and trusting relationship with vet care.

Please give her a kiss and a cookie from all of us!

Kind regards

Your Team at Hundeklinikken

Passagernes Bestyrelse Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastik dejlig behandling både for hund og ejer og også denne gang behandlet af en sød ny og omsorgsfuld dyrlæge

Hundeklinikken

1000 tak for den fine anmeldelse og de mange stjerner - Det er meget værdsat!

Bedste hilsener

Dit Team på Hundeklinikken

Lotte Sandbjerg Vejlgaard Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Det er en helt fantastisk oplevelse at komme med vores hund på denne klinik. De er rolige og super professionelle i deres håndtering og informerer hele vejen igennem både når vi er der og med opfølgning. Kan varmt anbefale denne klinik til andre

Hundeklinikken

Kære Lotte.
Tusind tak for din fine anmeldelse. Vi er så glade for, at det går fremad med Louie. Vi håber i får en dejlig weekend og kommer med flere gode nyheder i næste uge.
De bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

thomas marli jensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Mai er bare den bedste.. Altid imødekommende over for dyrene, Vi havde Jakob inde for en tandrensning, og kom ud med 12 tænder færre da de var knækket og dårlige .... Og prisen er prisen, men stadig go i forhold til mange andre steder.. Mai er den eneste dyrlæge vi har set ligge på gulvet og snakke og undersøge dyrene.. Kan klart anbefale Mai og hendes team...

Hundeklinikken

Kære Thomas.
1000 TAK for din anmeldelse - vi er så glade for at du tog dig tid til at skrive den. Det var noget af en overraskelse med den lille Jakobs tænder, men hvor var det godt, at han fik dem ordnet! Mange nus og klap til ham fra os

Gitta Wortwein Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Penny spørg om hun ikke snart kan komme dernede igen. Hun er en følsom Cavalier men der var ikke en tone fra hende da hun blev undersøgt og vaccineret i går. Det var en rigtig god oplevelse. Mai giver sig god tid og sørger for at både hund og ejer er veltilpas.

Hundeklinikken

Hej Gitta.
Tusind tak for din fine anmeldelse
Vi er glade for, at både du og Penny havde en god oplevelse - hun er en virkelig sød og blid hund og så vigtigt, at hun får tid til at tage tingene i hendes eget tempo
Hils hende og sig, at hun altid er velkommen til at komme forbi til en godbid og lidt nus

Mic Riri Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid en god oplevelse, Maj og de andre tager sig altid god tid og gør deres bedste for at gøre det til en tryg oplevelse. Kæmpe anbefaling

Hundeklinikken

Tusind tak for de mange stjerner

Winnie Olsson Offentliggjort den Google 2 years ago

Positiv oplevelse: Venligt personale til en noget stresset hund

Hundeklinikken

Kære Winnie.
Tak fordi du tog dig tid til at skrive din anmeldelse Vi forsøger altid at gøre vores allerbedste. Hvad skulle der til, for at du havde givet os 5 stjerner?

De bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Alexander Leo-Hansen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Simpelthen de rareste dyrlæger

Hundeklinikken

Kære Alexander.
Det er vi vel nok glade for, at du synes Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive et par ord om os. Giv Calvin et par ekstra godbidder fra os idag .
Kærlig hilsen
Dit Team på Hundeklinikken

Helle Ammitzbøll Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: De bedste hunde dyrelæger i byen. Vores lille bulldog Minimy, er tryg og glad for at komme der.

Hundeklinikken

Kære Helle.
Tusind tak fordi du tog dig tid til at bedømme os - og for de pæne ord. Giv Minimy et nus og en kiks fra alle os her på klinikken

Rasmus Katrine Russell Olsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Den absolut bedste dyrlægeoplevelse nogensinde! Uddannede kompetente mennesker med hunden i fokus! Trygt og dejligt sted!

Hundeklinikken

Kære Katrine
Tusind tak for din fine anmeldelse Det glæder os utroligt meget, at vi har givet dig og Albus en rar og tryg oplevelse - så har vi opfyldt vores mission.
Logrende hilsener
Dit team på Hundeklinikken

Maria Bøjesen Andersen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Hos Hundeklinikken bliver min Hugo altid husket, set og respekteret som den han er. Jeg har 100 % tillid til at han altid får den bedste behandling. Til trods for at vi er flyttet et stykke væk så kommer vi ikke til at skifte Dyrlæge. Hugo elsker alle på Hundeklinikken, selvom han ikke altid er helt enig i at det med at få klippet negle er noget han behøver.

Hundeklinikken

Kære Maria.
Tusind tak for din fine anmeldelse - det glæder os utroligt meget, at du har valgt at beholde os som Hugos dyrlæge, selvom du nu har lidt længere vej. Giv ham lidt ekstra opmærksomhed (og selvfølgelig et par lækre godbidder) fra alle os på klinikken.

De bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

nanna lyneborg Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg er meget, meget glad for min skift til Hundeklinikken. Både hund og ejer bliver taget meget positivt i mod, yderst kompetent personale, super behandling på hundens primisser. Kan absolut anbefale Hundeklinikken

Hundeklinikken

Kære Nanna.
Det er vi bare så glade for at høre . Vi glæder os til at hjælpe dig og Oli med at få flere positive oplevelser med dyrlægebesøg i den nærmeste fremtid.

Bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

John Ørskov Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Hundeklinikken kan klart anbefales. De er super profesionelle. Man føler sig altid velkommen med sin hund. De har en evne til at få min nervøse hund til at slappe helt af og føle sig hjemme. Dejligt sted,

Hundeklinikken

Tak for rosen og stjernerne, John - dem er vi glade for og stolte af! Nus de små (og store) fra os

Martin Tuxen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: In short: Would recommend any dogowner to have Hundeklinikken as their vet. Both my dog and I loves going here. The staff is always very welcoming. We both feel calm, content and easy when we visit, not to mention we trust them very much. Our dog has been through a tough period with a bunch of treatments, tests and whatnot, with us going back and forth several different vets to find the right one and to figure out what to do. Find the right treatment. The hospital and Hundeklinikken keep a close collaboration as well which has made visiting even better as they knew exactly what was going on and what has been tried and tested previously. The fact that they are only treating dogs as well gives them an even better expertise and possibility to really treat dogs the best way.

Hundeklinikken

Kære Martin.
Tak for de 5 stjerner - dem er vi super glade for.

Maria Lumholdt Jensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: De bedste dyrlæger!! Min hund ELSKER at komme der ♥️

Hundeklinikken

Hej Maria.
Tak for de fine stjerner - dem er vi meget glade for

Anna Sofie Goldberg Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk oplevelse hos Hundeklikken i går, da vi kom ind med vores hundehvalp Dolly. Dyrelægerne tager sig god tid til konsultationerne, de overskrider ikke hundens grænser. Virkelig god oplevelse og varme anbefalinger her fra.

Hundeklinikken

Kære Anna Sofie.
Hvor er vi glade for, at du lægger mærke til de ting - det er nemlig meget vigtige værdier for os
Vi glæder os til at se Dolly igen til fremtidige positive besøg. Giv hende nus og godbidder fra os - det har hun fortjent!
De bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Penille Nielsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Som altid kærlig og tålmodig service. ❤️Tak for jer, Kathrine, Mai, og Belinda.

Hundeklinikken

Kære Pernille.
Tusind tak for de pæne ord og 5 stjerner Vi har et svagt punkt for Benny og ser det som en særlig og vigtig opgave at få gjort det nødvendige - uden at han bliver bange for os. Vi er så glade for, at det lykkedes

John A Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Her lærte vi mere på en halv time, end vi har lært på 6 timers hvalpetræning (andet sted). Supergod modtagelse, helt på hundens præmisser. Supergod forklaring på hvad der skulle ske.

Hundeklinikken

Kære John.
Tusind tak for de pæne ord og mange stjerner Det glæder os, at i og Miku får en masse brugbar viden - hun er en skøn hund!

De bedste hilsener

Jeres Team på Hundeklinikken

Susie Jensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk dygtig personale! De er så gode til at hjælpe ens vovse, og stille eventuelt diagnose. Og oven i købet, er de super kloge indenfor hundesprog og hundeadfærd. De gør alt hvad de kan, for at ens hund føler sig tryg! Vi har desværre knap så gode erfaringer fra andre dyrlæger, men hos hundeklinikken gør de alt hvad de kan for at din hund får en behagelig oplevelse. Ja, tænk at det ligefrem er dejligt og hyggeligt at komme til dyrlægen. Sådan er det hos hundeklinikken

Hundeklinikken

Kære Susie.
1000 tak for stjernerne og de fine ord - vi bliver SÅ glade for udtalelser, som denne. Og så skulle vi hilse fra Louise og sige, at Sully er en lækker fyr.

Klap ham fra os

De bedste hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Victoria Kristensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Godt sted og god behandling

Hundeklinikken

Kære Victoria.
Tusind tak for de mange stjerner og pæne ord - dem er vi virkeligt glade for. Giv Tanton lidt ekstra nus fra os.

Logrende hilsener
Dit Team fra Hundeklinikken

Jeanne Trier Andersen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Carlos (og os) giver Hundeklinikken fuld plade på stjerner - magen til service, engagement og indlevelse - det er exceptionelt. Og det gælder både hund og ejer. Carlos har haft mange udfordringer - og frygten for at komme til dyrlæge er/har været stor - (men) hos Hundeklinikken bliver han "bare" mødt med smil, nus og anerkendelse uanset, hvilket er en KÆMPE gave for både Carlos og os som ejere. De allerbedste anbefalinger herfra.

Hundeklinikken

Kære Jeanne.
Tusind tak for din dejlige anmeldelse! Vi er meget glade for at kunne hjælpe jer og Carlos med gode oplevelser hos dyrlægen og for at i har valgt at betro os med den opgave.
De kærligste hilsener
Teamet på Hundeklinikken

Kristina Wallengren Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: When the Vet is closed… The photo tells all about when it is open!

Hundeklinikken

Nåååhr, søde Messi... vi er kede af, at vi ikke havde åbent, da du kom forbi, så du kunne have fået lidt nus og kiks
Logrende hilsener
Dit team på Hundeklinikken

Michael Esbensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Super sød og kompetent. Hunden blev så fin igen

Hundeklinikken

Det glæder os at høre. Tak for de mange stjerner og hav en fantastisk weekend!
Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Cecilie Jensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Meget venlige og hjælpsomme!

Hundeklinikken

Det er vi sørme glade for, at du synes!
Hav en fantastisk weekend!
Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Lisbeth Landwirt Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Masser af tid og ro omkring min bamse som slet ikke vil have at fremmede rør ved hende.

Hundeklinikken

Kære Lisbeth.
Tak for din dejlige anmeldelse - vi er glade for at få lov til at hjælpe jer med at gøre Mocca mere tryg ved undersøgelse her hos os. Vi ser frem til at du igen er på benene og kan arbejde sammen med os mod det mål. God bedring og god weekend!

Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Rasmus Toft Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fie elsker at komme her og har fået den bedste behandling.

Hundeklinikken

Kære Rasmus.
Det har været en stor fornøjelse at lære jer og Fie at kende Vi glæder os til at se jer igen om 4 uger. Giv hende nus og kiks fra os her på klinikken

Maria Skotte Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Sødeste team, hvor man som første gangs hundeejer bliver mødt med sympati og forståelse. Lille Aslan elsker at komme der.

Hundeklinikken

Kære Maria.
Tusind tak for din fine anmeldelse - den er vi meget glad for. Vi håber at Aslan er ved at komme ovenpå igen efter sit maveonde og nyder sin nye skånekost. Mange hilsener fra alle os på klinikken

Christine Faarup Offentliggjort den Google 2 years ago

Positiv oplevelse: Det er altid rart at komme hos jer Der er ro, tid og omsorg for vores hund og os hundeejer!

Hundeklinikken

Kære Christine.
Tusind tak for din anmeldelse. Det er vi glade for at høre - det er nemlig noget, vi går meget op i på klinikken!. Vi tilstræber hele tiden at forbedre vores service og hundenes oplevelser med os, så må vi spørge hvad der skulle til, for at du havde givet os 5 stjerner? De bedste hilsener fra dit team på hundeklinikken

Marcus Gordon Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Vi har haft vores søde hund Nami henne hos Hundeklinikken, allerede fra 9 ugers alderen, da hun var uheldig at have fået en tarmparasit lige inden vi hentede hende. I sådan en lidt vild situation, var Hundeklinikken ekstremt hjælpsomme og omsorgsfulde i deres håndtering af Nami og sørgede for at det var en meget positiv oplevelse hun fik med det hele, selvom det skulle gå lidt stærkt med hendes introduktion til dyrlægen. I dette tilfælde er vi meget glade for at vi valgte at gå med Hundeklinikken

Hundeklinikken

Kære Marcus.
Tusind tak for din fine anmeldelse. Vi elsker at vi kan være med til at skabe gode oplevelser selv i de mere akutte situationer. Vi håber, at vi snart har set det sidste til den drilske parasit! Fortsat god bedring med søde Nami. De bedste hilsener fra alle os på klinikken

Bodil Marie Simonsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: We had a very good experience for our dog Neve. Everyone at the clinic was so calming and positive. Before the appointment started, Neve was given time to check out the office off leash. No force was used in the treatment of her. They managed to do a full examination of her, give 3 vaccines and treat a wound with only positive methods. We’re incredibly thankful to the clinic.

Hundeklinikken

Dear Bodil.
We´re so happy to hear that - thank you very much for the generous review It´s an easy job with a dog as sweet and friendly as Neve ;-) Please give her a cuddle and a treat from all of us at the clinic

dorte rasmussen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Meget professionelt og en utrolig grundighed.

Hundeklinikken

Kære Dorte.
Tusind tak for din fine anmeldelse - den er vi meget glad for!
Giv søde Hugo ekstra nus og godbidder fra os her på klinikken

Natalia Privalova Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Vores yorkie Honey har altid en fest for at komme til Hundeklinikken. Jeg tror ikke hun får så mange godbidder nogle andre stede. Så det er altid en positive oplevelse for hende. Dyrlægerne er hjælpsome, vidende og meget søde.

Hundeklinikken

Kære Natalia.
Tusind tak for din fine anmeldelse og de mange stjerner. Giv Honey lidt ekstra nus og - selvfølgelig - et par godbidder fra os

Fabian Zahle Koch Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Super kompetent og rar dyrelæge. Molly kommer helt sikkert tilbage:)

Hundeklinikken

Kære Fabian.
Tusind tak for dine pæne ord - vi vil glæde os til at se dig og Molly igen i fremtiden.

Logrende hilsener
Dit Team på Hundeklinikken

Liza Hvidt Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Kæmpe anbefaling hvis du på nogen måder oplever udfordring med dyrelægebesøg. Der er ro på, højt til loftet og plads til at ens hund som den er. Jeg tog også et forløb sammen med Katrine, hvor vi trænede håndtering, og der er sket så meget på kort tid. Skiftet til Hundeklinikken er det bedste jeg har gjort for min hund og mig selv også.

Hundeklinikken

Kære Liza.
Tusind tak for de dejlige ord - dem sætter vi stor pris på!
Det er fantastisk for os at få lov til at arbejde med en så dedikeret hundeejer som dig. Nus Balder fra os og klap dig selv på skulderen over dit gode arbejde med ham

Sidsel Larsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Ville selvfølgelig helst have undværet men når uheldet nu er ude så var det dejligt at være hos hundeklinikken som både tog sig rigtig godt af min vuffer og også mig som havde det hårdt med situationen.

Hundeklinikken

Kære Sidsel.
Tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at høre, at Bertha har det bedre idag - og at du følte dig godt taget af hos os. Hav en dejlig weekend og fortsat god bedring med hende.

Rasmus Reinholdt Nielsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Har brugt dem i 25 år med forskellige dyr. Der er altid god atmosfære og de gør rigtig meget ud af at min hund føler sig tryg.

Hundeklinikken

Kære Rasmus.
Tak for din fine anmeldelse - og for at betro os med dine firbenede venner gennem så mange år

Monika Guziak Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Rarest og mest empatisk personale, trygt for både dyr og mennesker. Vil anbefale stedet til alle jeg kender.

Hundeklinikken

Kære Monika.
Tusind tak for din fine anmeldelse - og for de mange stjerner. Vi er glade for at kunne give jer gode og trygge oplevelser med dyrlægebesøg. Giv de to små hundebasser nus og godbidder fra alle os på klinikken

Kenneth Poulsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fik en rigtig god oplevelse vi kom dog lidt før tid men de havde ikke VIP rum hvor man kunne få nogle gode billeder og hygge og da vi kom ind til lægen tog hun også med åbne arme og var så passioneret og sød kan kun anbefalet stedet tak for hjælpen hilsen blå

Hundeklinikken

Kære Kenneth.
Tusind tak for dine søde ord og de mange stjerner
Vi håber Blue er i bedring og at det går godt med behandlingen hjemme. Giv hende et klap og en kiks fra os

Janne Olsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Maia og jeg er blevet mødt med åbne arme, af et meget kompetent team. Alt foregår i hundehøjde og med et skarpt øje for hundens mentale og fysiske ve og vel, selv en bedøvelse sker på en nænsom, smertefri og hyggelig måde. En handlig som tidligere (åbenbart) krævede fastholdelse og mundkurv :( Vi valgte Hundeklinikken da Maia var hunderæd for at besøge daværende dyrlæge og blot efter 2 besøg hos Katrine løber hun nu glad ind af klinikdøren og videre ind i konsultation værelset. Det er helt fantastisk at se Det eneste jeg kan ærge mig over, er at JEG ikke kontaktede dem noget før. Tak for jer

Hundeklinikken

Kære Janne.
Tusind tak for dine søde ord - det er en stor glæde for os at være med til at genopbygge Maias (og din) tillid til dyrlægebesøg og vi nyder at se hende slappe mere og mere af for hver gang hun er her

Kristoffer Lund Vestergaard Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Helt fantastisk sted at komme besøg, personalet er simpelthen så søde og super med hunden! Snacks får han rigeligt af, så han elsker at at komme der. Carlo er kun været glad hvergang. Stor anbefaling også til deres hvalpe Smart start, så de lige for lov at snuse til omgivelserne inden det går løs.

Hundeklinikken

Kære Kristoffer.
Tusind tak for dine søde ord og de mange stjerner - vi er meget glad for at du tog dig tid tilat fortælle om din og Carlos oplevelse med at komme hos os
Vi glæder os til fortsat at bygge på positive dyrlægeoplevelser sammen med jer!

Shana Baban Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid sød og rar behandling af Monty❤️ tak

Hundeklinikken

Kære Shana.
Tusind tak for de fine stjerner - Vi glæder os til at fortsætte det gode samarbejde om Monty og negleklipning

Ruth Nielsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg har brugt Hundeklinikken flere gange, Bella (min hund) er altid glad for at komme der. Der er godbidder, og god stemning. Der bliver brugt den tid, der skal til for at både hunden og dens ejer føler sig trygge. Jeg kan anbefale at smutte forbi, og få en snak om din hund, hvis der er noget, du er bekymret over. Ruth og Bella

Hundeklinikken

Kære Ruth.
Tak for de 5 stjerner - dem er vi super glade for!. Giv Bella lidt ekstra af de dér godbidder, hun ved du har i din taske - og husk at sig, at de er fra os!

Line Larsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid en god og tryg oplevelse. Det er skønt at vide, at ens elskede hund er i de bedste hænder hver gang ❤️

Hundeklinikken

Kære Line.
Tusind tak for de søde ord - de betyder SÅ meget for os. Giv Taichi lidt ekstra nus og godbidder fra os idag!

Mette Niebuhr Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fem store VUF fra Woody! Stor forkælelse, god rådgivning, sundhedstjek og vaccinationer, der var en ren leg.

Hundeklinikken

Kære Mette og Woody.
Tusind tak for de mange bjæf - Vi er meget glade for at høre, at det var en god oplevelse for jer begge at komme hos os

Stine Søndergård Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Vi har igennem fire år haft vores gang hos Hundeklinikken, og vi er så glade for det. Personalet og dyrelægerne er utrolig kompetente, har altid gode råd, og er altid super profesionelle. Deres nye fokus på stressfri håndtering har kun løftet oplevelsen for både de 2-benede og de 4-benede.

Hundeklinikken

Kære Stine.
Tusind tak for dine pæne ord
Vi er selv meget begejstrede over vores "nye" arbejdsmåde og derfor er vi virkeligt glade for at høre, at vores nye fokus og måde at gøre tingene på også tiltaler dig og Bertha

Sofie Bresson Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg er kommet hos hundeklinikken med mine 2 hunde det sidste års tid. Hver gang er vi blevet mødt af et smilende og imødekommende personale, der møder hundene i øjenhøjde og begge mine hunde ELSKER alle de søde mennesker i Hundeklinikken. Jeg har altid fået gode uddybende svar på mine spørgsmål og føler jeg er blevet vejledt godt i forhold til de spørgsmål jeg har haft. De har altid taget sig god tid til hundene og gør deres arbejde i hundenes tempo og på deres præmisser. Man kan mærke at de vil hundene det bedste, jeg havde min gamle hund med derind en dag, hvor de spurgte ind til min hvalp efter hun havde haft et sygdomsforløb, som måtte håndteres på et dyrehospital. Det varmede virkelig mit hundemor-hjerte. På mine hundes og mine vegne, kan jeg 100 % anbefale Hundeklinikken.

Hundeklinikken

Kære Sofie.
Vi er så glade for din fine anmeldelse - Tak fordi du tog dig tid til at skrive den. Giv både Maddie og Alfred kys og kiks fra alle os på klinikken

Family A1 Offentliggjort den Google 2 years ago

Positiv oplevelse: Ændret fra 5 stjerner: Ville give 5 stjerner for sød og kompetent service, når man er der. Men maks. 1 stjerne for øvrig kommunikation/opfølgning, da man bare ikke hører tilbage fra dem.

Hundeklinikken

Kære jer.
Vi er meget kede af, at i har ændret jeres anmeldelse fra 5 til 3 stjerner, fordi i har oplevet dårlig opfølgning fra vores side. Manglende opfølgning
er aldrig iorden og det er heller ikke vores normale stil, men skyldes ferieperiode og ekstraordinær travlhed. Det tager vi ansvar for og har netop ansat mere personale, så vi kan blive ved med at yde den gode service og omsorg, som vi normalt er kendt for og finder stor tilfredsstillelse ved at give.
Hvis i på nogen måde har lyst til at uddybe jeres oplevelse og fortælle, hvad vi kan gøre, for at gøre det godt igen, hører vi meget gerne fra jer på telefon 35434320.
De bedste hilsener
Teamet på Hundeklinikken

Matheus Farias Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Very sweet and professional doctors and stress free clinic. Highly recommended.

Hundeklinikken

Dear Matheus
Thank you for your generous review. We are very happy to hear, that you and Mugge had a good and stressfree experience. Please give him some extra love and a bisquit from us tonight.
Kind regards
Your Team at
Hundeklinikken

Susie Bruun Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Vores hund elsker at komme i Hundeklinikken. Virkelig et dejligt sted, hvor vi trygt kommer med Max.

Hundeklinikken

Kære Susie.
Tusind tak for din fine anmeldelse - den sætter vi stor pris på. Fortsat god bedring med poten til Max - og giv ham en ekstra lækker fredags snack fra os !

Kat Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Københavns bedste dyrlæge❤️ Altid søde og hjælpsomme med hunden i fokus. Jeg har lige været igennem deres gratis hvalpeintroduktionsprogram med min nye hvalp. Hun elsker nu at være i klinikken, så da hun i går skulle vaccineres, var det bare en fest. Mega fedt at de bruger tid på, at det skal være rart for hunden, at gå til dyrlæge

Hundeklinikken

Kære Katrine.
Tusind tak for din fine anmeldelse af os - den er vi super taknemmelige for
Lille Ivy klarede sin vaccination i stiv pote - tak for de mange smil vi har fået over hendes skønne energi og gåpåmod og fordi du betror os med endnu en hund

Lucia Choi Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastic vet clinic -they’ve got us for life!! We are so happy we found them. The only time Athena does not have a good time is when the vet leaves the room. They are so kind and gentle to our dog that she hardly notices anything that is being done. Highly recommend if you want your dog to also enjoy coming to the vet.

Hundeklinikken

Dear Lucia.
We are so happy to hear that you had a wonderful experience at our clinic - and thank you so much for the generous mention on Instagram too (and the fantastic picture of Athena on our little dog couch) Please give her an extra treat for each of us today

camila fabiola brobjerg Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Empati og god service. Ok priser

Hundeklinikken

Kære Camilla. Tak for de mange stjerner og for at du tog dig tid til at give din mening til kende - det betyder meget for os!

bibi wahlsten Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid behagelig og professionel behandling. Grundige og fantastisk sød ved dyrene. Jeg vil lige sige at jeg aldrig giver 5 stjerner og det er ikke fordi der er noget galt og det håber jeg at man kan se på teksten. Selvom vi er flyttet til Hillerød kører vi gladeligt til Østerbro med vores tre hunde for at komme til dyrlægen ❤️ Hvis det var muligt at give 10 stjerner ville jeg give 9, kun fordi en chef jeg havde en gang sagde til mig: lige meget hvor god man er skal man altid huske at det altid er muligt at forbedre et eller andet

Hundeklinikken

Hej Bibi.
Tusind tak for din fine anmeldelse - det er vi meget glade for!
Vi søger hele tiden at forbedre vores service og vi får derfor lyst til at spørge dig: Hvad skulle der til, for at du ville give os den sidste stjerne?
Bedste hilsener
alle os på klinikken

Alexander Ekdahl Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Phenomenal vet! Whenever I come here I’m able to sit back and relax while my dog is having the time of her life. They treat with care while also being thorough in their work.

Hundeklinikken

Dear Alexander.
Thank you for your generous review It is a pleasure having you and Athena at the clinic - please give her some extra love (=treats) from us

Marlene lollike Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Skønt og engageret personale . Vores hvalp var en del af deres hvalpe pakke og elsker at komme der . Også efter sin 3 mdrs vaccination :-)

Hundeklinikken

Kære Marlene.
Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse - det er vi super glade for. Vi glæder os til at se lille Sally igen i slutningen af måneden

Lidia Haghos Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Mega dygtige og altid super omsorgsfulde. Otto elsker at være der!

Hundeklinikken

Kære Lidia.
Tusind tak for din dejlige anmeldelse - den sætter vi stor pris på!
. Giv søde Otto en ekstra godbid fra os

Jonathan B. Sørensen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Mange gange tak! Verdensklasse hundeklinik. Vi havde Mai som dyrlæge og for at være helt ærlige, så er det den bedste dyrlæge vi har haft. Hendes viden og måde at håndtere vores hund på var fantastisk. Alt andet personale på hundeklinikken var også super dygtige og betænksomme. Et rart sted at være. Kan kun anbefales.

Hundeklinikken

Kære Jonathan.
Tusind tak for din flotte anmeldelse - den er vi meget, meget glade for!.
Vi er glade for at vi kunne hjælpe jer og Bobbie - det var noget af en omgang, hun havde fået reddet sig! Fortsat god bedring til hende - og giv hende endelig et par nus og ekstra kiks fra os alle her på klinikken

Efterlad din mening om Hundeklinikken:

1 = Dårlig
5 = Fremragende

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_da"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_da"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Hundeklinikken vises i følgende lister:

Andre dyrlæger, der kunne interessere dig

4.5 (132)
Dyreklinikken Amagerbrogade
Dyreklinikken Amagerbrogade

Dyreklinikken Amagerbrogade

Se adresse og kontaktoplysninger
Amagerbrogade 174 - 2300, Copenhagen
+4532553847
4.2 (119)
AniCura Copenhagen Animal Hospital
AniCura Copenhagen Animal Hospital

AniCura Copenhagen Animal Hospital

Se adresse og kontaktoplysninger
Poppelstykket 11 - 2450, Copenhagen
+4536175711
4.2 (179)
Valby Dyrehospital
Valby Dyrehospital

Valby Dyrehospital

Se adresse og kontaktoplysninger
Vigerslevvej 132 - 2500, Copenhagen
+4581817781

Tilføj din virksomhed til vores katalog gratis

Hvis du har en dyreklinik og ønsker at blive vist i vores guide, så send os dine virksomhedsoplysninger, og du kan blive vist helt gratis.

Tilføj din profil gratis

Den største oversigt over dyrlæger i Danmark

Find de bedste dyrlæger nær dig