A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Skejby Dyreklinik - VetGruppen
Velkommen til Skejby Dyreklinik i Aarhus, en moderne og veludstyret dyreklinik, hvor vores passionerede dyrlæger og veterinærsygeplejersker står klar til at sikre dit kæledyrs sundhed og velvære. Uanset om din hund mangler sit årlige sundhedstjek, din kat har brug for pleje under drægtighed, eller din kanin viser tegn på sygdom, er vi her for at hjælpe.
Vores klinik tilbyder et bredt spektrum af behandlinger, herunder avanceret laboratoriediagnostik, digitalt røntgen, kirurgi og intensiv overvågning. Vi prioriterer konstant at være opdaterede med den nyeste viden og teknologi indenfor dyresundhed, hvilket sikrer, at dit kæledyr får den bedst mulige pleje.
Besøg os i en venlig og nærværende atmosfære, hvor dit kæledyr er i centrum. Vores mål er at give dig og dit kæledyr en oplevelse præget af tillid og omsorg, for vi ved, hvor vigtigt det er at have en dyrlæge, der virkelig forstår dine behov. Kontakt os for at booke en tid eller for mere information om vores tjenester.
Vi tilbyder også VetCare, en sundhedspakke, der giver dig ro i sindet med løbende pleje og videokonsultationer. Det er en ideel løsning for dem, der ønsker at sikre sundheden for deres kæledyr hele livet igennem.
For mere information, besøg vores hjemmeside eller ring til os på +45 8610 9555. Vi ser frem til at byde dig og dit kæledyr velkommen i vores klinik!
Åbningstider
Fotos de Skejby Dyreklinik - VetGruppen
Skejby Dyreklinik - VetGruppen: Anmeldelser
Fantastisk oplevelse: It's a pity that they are closing. I was there in January for my cat's annual vaccination and the vet there was really nice and patiently explained all the doubts and questions.
Kære Diana
En positiv oplevelse som din er det, vi stræber efter hver dag.
Vi er glade for, at du tog dig tid til at skrive.
Mvh
Skejby Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Venlig og kompetent behandling.
Hej Jens
Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord
God lørdag
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Trods vores sene henvendelse til Skejby Dyreklinik og dermed en udvikling af en omfattende og livstruende betændelse i vores kat, var I fattede og udførte en stor operationsopgave med succes. Efterfølgende gav i gode råd samt vejledning og hjælp. Tak for jeres indsats. Vi er jer meget taknemmelige. Før og efter operation.
Tusind tak for anmeldelsen Urik. Vi er glade for at vi kunne hjælpe jer, da i havde brug for det. Vi håber i får et godt efterår.
Fantastisk oplevelse: Venlig dyrlæge med effektivt og godt tag på katten til den årlige undersøgelse og vaccination. God service.
Godt at høre, at du har været tilfreds med besøget hos os Helle. Vi ønsker jer god sommer herfra
Fantastisk oplevelse: Som altid en venlig modtagelse ved min ankomst og så er dyrelæge Dorte noget ganske særligt. Hun er så utrolig god til at håndtere mine katte. Jeg er meget glad for at komme på klinikken og har gjort det igennem rigtig mange år efterhånden.
Tusind tak for anmeldelsen Anette. Det er dejligt at læse, at du stadig er så glad for samarbejdet efter så mange år. Vi ønsker jer god sommer herfra.
Fantastisk oplevelse: Super professionelle og omsorgsfulde og jeg er fan af at dyrlægen sang med på min lille sang til min hund, da han skulle stikkes :-)
Hej Bente. Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner. Bh Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Meget venlige. Spurgte om forskellige ting vedr. min kat og fik svar.
Tusind tak for anmeldelsen Karen Marie. Det er dejligt at læse, at du har været tilfreds med besøget hos os. I må have en dejlig dag.
Fantastisk oplevelse: Min kat og jeg er utrolig glade for klinikken! Her reddede de hans liv for 2 år siden, genoptrænede ham, og nu får vi bedst mulig service og gode råd hver gang vi henvender os her.
Tusind tak for anmeldelsen Galina, den er vi enormt glade for ❤️
Fantastisk oplevelse: Virkelig dygtigt og omsorgsfuldt personale!
Tusind tak for anmeldelsen Ane, den er vi glade for ❤️ I må have et dejlig efterår
Fantastisk oplevelse: Tine Marx er en rigtig dygtig, empatisk og sød kaninkyndig dyrlæge. Virkelig god til at håndtere kaniner, har stor viden om kaniner og behandler dem som levende væsener. Der er desværre meget få kaninkyndige dyrlæger i Danmark, men Tine er en af dem. Det er alfa og omega at kaniner kommer til en dyrlæge, der ren faktisk er kyndig inden for kaniner! "Almindelige" dyrlæger har kostet mange kaniners liv pga. uvidenhed om de specielle lagomorphs, som kaniner hører ind under. Hos Tine er din kanin i trygge hænder!
Hej Lis Maibritt. Tusind tak for at tage dig tiden til at skrive din flotte anmeldelse. Det betyder enormt meget for os at kunne tilbyde jer kaninejere den bedst mulige behandling hos os. Vi ønsker jer en dejlig dag her fra.
Fantastisk oplevelse: I er venlige, nænsome og tålmodige og min ellers meget nervøse kat Hollie, er rimelig afslappet ved besøg hos jer. Mvh Birgit K
Tusind tak for din varme anmeldelse Birgit, den er vi enormt glad for. Vi ønsker jer en dejlig weekend fra alle os.
Fantastisk oplevelse: Hyggelig personale
Tak for anmeldelsen Terje. God dag til jer.
Fantastisk oplevelse: At besøge Skejby Dyreklinik er altid en god oplevelse. Der er en behagelig atmosfære, og mit kæledyr er tydeligvis i trygge og profesionelle hænder. Faktisk synes min meget nysgerrige kat at det er spændende og sjovt at være på tur derhenne :-)
Tusind tak for den varme anmeldelse Trine, den er vi mega glade for ❤️
Fantastisk oplevelse: Rigtig god behandling, rigtig sød dyrelæge, som var god til at lære fra sig, vi er meget glade for den tid vi var inde ved Skejby dyreklinik
Tusind tak for anmeldelsen, det er dejligt at læse at i er glade for behandlingen hos os :-) Vi ønsker jer en god sommer herfra
Positiv oplevelse: Very expensive, with a short checkup and bloodtest costing 3200kr but caring and skilled staff
Hi Jacob. Thank you for reviewing our clinic, we appreciate it. Have a great day.
Fantastisk oplevelse: I dag havde vi en tid ved Darly, som vi ved er dygtig. Det var dog første gang i Skejby, så var lidt spændte. Blev modtaget godt, søde vet.sygeplejersker. Darly gav sig god tid til hunden, og var god til at forklare.
Tusind tak for anmeldelsen Lene. Det er dejligt at høre, at du havde et godt første besøg hos os :-) Vi ønsker jer en dejlig weekend fra alle os
Fantastisk oplevelse: Jeg bliver mødt med et smil, og dyrlæge Lene der kan sit kram. Jeg bliver hele vejen igennem forklaret hvad hun gør og hvorfor, det er så rart med en person der udviser forståelse for et nervøst kæledyr samt en nervøs ejer.
Tusind tak for den varme anmeldelse Matilde. Det er dejligt at høre, at du har været tilfreds med besøget hos os Vi ønsker jer en dejlig weekend herfra
Fantastisk oplevelse: Venlig, tålmodig, omsorgsfuld
Tusind tak for din anmeldelse Dorte
Fantastisk oplevelse: Very warm and competent approach to us and our dear dog :-)
Hej Cathrine
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Min kat og jeg blev mødt med interesse og respekt. Jeg fik afklaret en del tvivl og usikkerheder, mens min kat blev grundigt og nænsomt tjekket igennem. Der var både tid og ro til at lade min kat føle sig tryg og til at jeg kunne slappe af og få stillet de spørgsmål, jeg havde brug for. Jeg gik veltilpas derfra og selv min kat glemte at klage sig under køreturen hjem, selvom han hader at køre i bil :-)
Hej Kirsten
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Sød og rar personale. Tryg og professionel undersøgelse af min hund. Hver gang.
Tusind tak for anmeldelsen Lenette. Den er vi super glade for. Vi ønsker jer en dejlig dag fra alle os.
Fantastisk oplevelse: Vi bruger altid klinikken, da de er rigtig gode. Trygt, professionelt og en god atmosfære. En klar anbefaling herfra.
Tusind tak for anmeldelsen Niki, den er vi glade for. I må have en dejlig dag :-)
Positiv oplevelse: God God og faglig konsultation, stor hjælpsomhed og vejledning.
Hej Camilla
Tusind tak for stjernerne og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Olga (FB) elsker at komme der - Det er nok for mig
Tusind tak for anmeldelsen Lisbeth, den er vi super glade for :-) I må have en dejlig dag
Fantastisk oplevelse: Virkelig god dyreklinik, meget tryg oplevelse for vores lille hvalp og for os! :-D
Tusind tak for den flotte anbefaling Sofie. Den er vi virkelig glade for :-) I må have en skøn jul
Positiv oplevelse: Don't bother being on time for your appointment because they are always running at least 15 minutes late. I have seen 3 different vets at this location and only liked 1 of them. Prices are standard.
Hej Michelle
Tusind tak for din anmeldelse
Vi anstrenger os altid for at overholde de aftalte tider. Når det så er sagt, så er vi i et fag, hvor der pludseligt opstår situationer, der tager længere tid end beregnet. Derudover kommer der akutte skader ind, som vi er nødt til at tage hånd om for dyrenes skyld.
Dyrene vil altid være vores primære fokus og det håber vi på forståelse for.
Du er meget velkommen til at henvende dig, så vi kan tale om mulighederne dig fremadrettet
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Rigtig fin, lille klinik med rart og kompetent personale. Vi følte os godt behandlede og trygge gennem hele processen.
Hej Bjarke
Tusind tak for de pæne ord og for de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: God behandling og søde mennesker.
Hej Jørn
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Flinke mennesker og vores kat Zoe er meget tryg ved dem det er min kones og mig nr 1 regl
Hej Sylvester.
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Har kun gode oplevelser med dyreklinikken. De tager sig den tid, der skal til. Har oplevet andre steder, at det bare handler om at få dyrerne igennem hurtigst muligt, så den næste kan komme ind. Sådan er det ikke her og derfor kommer jeg igen næste gang, der er et behov.
Hej Joachim
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Mine kaniner skulle have sundhedstjek og hvor var det bare en vildt dygtig dyrelæge, som tjekkede mine kaniner grundigt igennem! En rigtig, rigtig god oplevelse og meget professionelt! Jeg vender tilbage dertil igen :)
Hej Laura
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Benyttede mig af Skejby dyreklinik til min gamle hunkat der havde en sprængt analkirtle. Flinke, venlige og kompetente dyrlæger. Man føler sig i gode hænder
Hej 85stumpen
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Dejlig empatisk forståelse for dyr og mennesker.
Hej Michael
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Rolig og stille modtagelse af min hund, som var tryg under dyrlæge besøget, tak for det Ib.
Hej Pia
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Dejlig oplevelse både for hund og ejer
Hej Charlotte
Tusind tak for de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Altid god service.
Hej Agnes. Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord. VH Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Al personale har været utroligt kompetent og venlige. Meget nærværende og professionelle.
Hej Henriette
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
God weekend
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Best vet in Aarhus! The kindest staff, too. They are very careful and understanding even with my very..let's say uncooperative :) cat. Very much recommended.
Hej Bengisu
Tusind tak for de pæne ord og de 5 stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Effektiv og venlig behandling. Professionel håndtering af vores hund og perfekt beliggenhed ifht vores bopæl.
Hej Maria
Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Altid hjælpsomme, gode råd, fantastisk service, søde smilende personale
Hej Charlotte
Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord.
Bedste hilsener og god påske
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Super professionel og god dyrlæge
Hej Rebekka
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Hurtigt behandling og diagnose af meget syg hund. Dyrlæge Tine var suveræn. Jeg blev holdt opdateret og grundig gennemgang af medicinforløb.
Hej Cecilie
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord.
Vi er glade for at kunne hjælpe
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Dygtigt og sødt personale, der gjorde deres yderst trods min lidt sure kat og en smule bøvl med blod prøve :)
Hej Emilie
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Perfekt
Hej
Tusind tak for de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Det er en empatisk og professionel klinik, hvor både dyr og ejer kan føle sig velkomne og trygge.
Hej Katrine
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: God behandling hele vejen igennem. De er altid søde og smilende
Hej Ditte
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene
Fantastisk oplevelse: Dr. Lene Trier is very reliable and friendly. She described our puppy's needs and how we should treat him. Staff, like their manager, are very friendly and reliable in their job. I would highly recommend this veterinary clinic.
Hej Ali
Tusind tak for de pæne ord og de 5 stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Så søde og tålmodige - tager sig meget god tid til vores hundebaby
Hej Kristine
Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord. Det er en skøn lille hund du har
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Altid meget professionelle og venlige. Den bedste dyreklinik vi har været ved. Man kan se lægen elsker dyr og vores katte er roligere end normalt.
Hej Alwina
Tusind tak for de pæne ord og de 5 stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier
Dyrlæge
Fantastisk oplevelse: We konden snel een afspraak maken en werden zeer goed en vakkundig geholpen. Echt zeer tevreden.
Hej Robert
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier
Dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Kompetente og vældigt flinke dyrlæger
Hej Lisbeth
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene
Fantastisk oplevelse: Rigtig fin oplevelse. Professionel og kyndig. Meget tilfredse
Hej Annemette
Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier
Dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Skøn klinik med det sødeste personale, der tager sig tid til at give både dit kæledyr og dig en god oplevelse ved at tage til dyrlæge.
Hej Astrid
Tusind tak for de pæne ord og de fem stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier
Dyrlæge
Positiv oplevelse: Altid et godt og sobert svar bundet i faglig viden og omsorg for det individuelle dyr
Hej Christina
Tusind tak for de pæne ord og de fire stjerner
Bedste hilsener
Lene Trier
Dyrlæge
Positiv oplevelse: Godt venlig personale
Hej Malene. Tusind tak for de 4 stjerner og de pæne ord
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Man føler sig velkommen med det samme man kommer ind på klinikken. Personalet er rummelige og venlige og dyrlægen tager sig god tid til at forklare om sygdomssymptomer, diagnoser, behandling etc. Man tager derfra med en tryghed i maven.
Hej Kristine
Tusind tak for de pæne ord og for de 5 stjerner. Vi er glade for at kunne hjælpe
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Negativ oplevelse: Verdens dårligste og mest uprofessionelle dyreklinik. Kan slet ikke anbefales! Lene forsøgte at rådgive os om vores rottweiler. Hun mente at vi var for påpasselige og ikke lod hunden være hund. Påstod at man bare skulle lade hvalpen gå lange ture, hoppe, gå på trapper osv. Og sagde at det med at man skal være meget forsigtige med rottweiler hvalpe i forhold til motion, gå ture osv, ikke er rigtigt, men bare en myte og bl.a. bl.a. Men Hun spillede så klog, men har ingen forstand på racen! Og self tog vi ikke imod hendes latterlige råd, for hun havde tydeligvis ikke forstand på racen, og hvilke regler der er alfaomega man overholder, hvis man vil have en sund og rask rottweiler. Og for det sidste har vi haft vores hvalp vaccineret 2 gange der, den har fået sundhedstjek også, og er blevet undersøgt i forbindelse med, at han var små syg. Nu er han 7 måneder, og har problemer med sine bagben. Han går ikke rigtigt på sine ben, KÆMPE PROBLEM, som de har overset, fordi de ikke har været grundige og profesionelle nok. Hvis det var opdaget tidligere, havde der været stor sandsynlig for, at den ikke havde været så galt med hans bagben idag.
Hej Draga
Det gør mig virkelig ondt at I og jeres hund har fået problemer med bagbenene.
Jeg vil meget gerne have en snak med dig om hvilke undersøgelser der er lavet, diagnose og fremtidsudsigterne. Jeg kan også se, at du har lavet en anmeldese af avleren, hvor du angiver at 8 ud af 10 hunde derfra er syge.
Angående hvalpe og motion så er det et emne, der blev behandlet i en artikel i Dansk Veterinær Tidsskrift i september 2021. Artiklen beskriver meget ordentligt hvad vi ved og alt det vi ikke ved. Artiklen kan du finde her: https://infolink2020.dk/DVT/dokumenter/doc/19642.pdf
Jeg håber, du vil henvende dig til klinikken, så vi kan mødes
Jeg ønsker jer og hunden alt godt
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: God service og kompetent rådgivning og behandling.
Hej Mikfix
Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord. Vi er glade for, at du havde en god oplevelse
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Excellent service. The vet won my dog in two minutes. They know what they do and how to treat pets. I feel my dog is in good hands.
Thank you very much for the kind words and the five stars. We are happy to help
Best regards
Lene Trier, veterinarian
Fantastisk oplevelse: Very friendly and knowledge staff, from the receptionist to the medical doctor. Our pet had excellent treatment and we will definitely go there again.
Hello Flemming
Thank you very much for the 5 stars and the kind words. We are happy to help you and Ninus
Kind regards
Lene Trier, veterinarian
Fantastisk oplevelse: De er professionelle og forklarer gerne i dybere detaljer hvad de kigger efter og hvad man selv skal gøre fremadrettet. Vi blev taget super godt imod og både mennesker og dyr følte sig meget velkomne of taget sig godt hånd om :)
Hej Nadja. Tusind tak for de fem stjerner og de pæne ord. Vi er glade for at hjælpe. Bedste hilsener Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Altid rigtig god behandling
Tusind tak for stjernerne. Vi er glade for at kunne hjælpe.
Vh Lene Trier, dyrlæge
Negativ oplevelse: Jeg er til fred med den måde man bliver modtaget på
Fantastisk oplevelse: Jeg har altid været glad for at få min hund tilset på Skejby Dyreklinik
Hej Grith
Tusind tak for de 5 stjerner. Vi er glade Super glade for at du og Sofus kommer hos os.
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: Fantastisk oplevelse. De tager sig god tid, og er grundige. Man føler sig virkelig tryg når man ( i vores tilfælde ) kommer med sin hund. Kan kun anbefales.
Kære Rene´
Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du havde en god oplevelse
Bedste hilsener
Lene Trier, dyrlæge
Fantastisk oplevelse: The staff are very friendly and the vets clearly care about your pet. They did their best to make my dog comfortable and happy
Hi Emily
Thank you very much for the 5 stars. We are happy to help
Kind regards
Lene Trier, veterinarian
Fantastisk oplevelse: Høj kvalitet og venlig betjening
Fantastisk oplevelse: My little puppy has been very sick since I received him, and all the doctors and nurses in this clinic has been very kind, helpful and thorough. The prices are really high but I guess that is secondarily when you know, your pet will get a good care.
Fantastisk oplevelse: Rigtig sødt og meget professionelt personale. Dyrelægen var meget grundig og gav sig god tid til at tjekke og vaccinere vores kanin. Der var også massere tid til at fortælle min datter om hvad der er godt for ham og hvad der ikke er så godt. Vi kommer helt sikkert igen.
Fantastisk oplevelse: Godt sted, søde personale og dyrlæge. Fair priser.
Negativ oplevelse: Vi har nu brugt Skejby dyreklinik for sidste gang efter at have været blevet kørt rundt i manegen op til flere gange. Vi fik af vide at vores hund skulle have taget blodprøver, for at de kunne finde ud af hvad der var galt og det ville nok koste omkring 1000,- (fair nok). Da vi så kommer til dagen, hvor vores hund skal have taget blodprøver, for vi af vide at det ikke var i dag, og det var der ingen plan for. Vi ved så bare, at det var der, for vi havde snakket med dem kort tid forinden konsultationen og fået det bekræftet, da vi var nysgerrige på at høre nærmere omkring forløbet. Og ikke nok med det, så mente de bestemt heller ikke, at de havde sagt det vil koste 1000,- men nærmere de 4000,-. Så mit råd er til dig der læser det her hold dig væk det vil både dit kæledyr og pengepung være glade for.
Kære Anders.
Det er vi rigtig kede af at læse. Sådan skal det bestemt ikke være at komme hos os.
Vi vil gerne høre fra dig, så vi kan finde dit kæledyr frem i vores system og se på sagen, så vi kan finde ud af hvor en mulig misforståelse er opstået.
Mvh. Veterinærsygeplejerske Kirstine Hviid
Fantastisk oplevelse: Super friendly and professional staff who really care about their furry clients.
Fantastisk oplevelse: Venligt personale, der altid er behjælpelig, og tager sig rigtig godt af ens dyr.
Fantastisk oplevelse: God omsorgsfuld konsultation.
Fantastisk oplevelse: They are very thorough and take good care of the animals here. Both in regular check ups but also when the dang cat has been fighting again and needs stitches. It isn't cheap, taking care of beloved pets... but I guess that's the same anywhere you go. We keep coming back here, and apart from the price, it is always an OK experience
Fantastisk oplevelse: Faglighed, empati og god service
Fantastisk oplevelse: Søde piger, fornuftige priser
Fantastisk oplevelse: Altid søde og ķompetente . Jeg føler mig virkelig velkommen
Negativ oplevelse: Det føles som om at deres koncept er at de skal tjene så mange penge frem for at hjælpe bedst muligt. De prøver hele tiden at sælge os meget dyre operationer og fortælle at deres overpriset foder er det eneste der kan bruges :/
Positiv oplevelse: Professionel behandling, og sekretærerne var fantastiske til at svare på alle mine spørgsmål.
Fantastisk oplevelse: Altid venlig betjening og rådgivning. De tager sig god tid til patienterne.
Negativ oplevelse: Dårlig råd og vejledning samt forkert behandling af min meget syge lille kat. Derudover binder man sig et helt år af gangen til deres aniplan forsikring hvis man opretter sådan en, hvilket vil sige at hvis du siger den op før tid skal du betale evt. Resten af dyrlægeregninger.
Fantastisk oplevelse: Altid god service
Negativ oplevelse: For nogle år blev min kat syg og jeg lavede en aftale med Inge om at hun skulle komme hjem til mig og aflive min syge kat. Det skulle foregå på den bedst mulig måde for katten, derfor skulle det være i hjemmet den tog det sidste åndedrag. Inge var meget forsinket. Da hun endelig kom viste jeg hende ind hvor katten lå. Pludselig bøjede hun sig frem og stak en kanyle i katten. Hun havde end ikke hilst på katten og jeg var slet ikke forberedt. Katten farede op, løb lidt rundt, kastede op og faldt derefter om. Jeg var chokeret, har aldrig oplevet noget lignende ved to andre aflivninger. Derefter stak Inge den igen med den endelige dødbringende sprøjte. Det hele havde taget 5 minutter!!! Det ved jeg fordi jeg så på uret da hun endelig dukkede op og fordi min mobil ringede da hun var færdig. Jeg var i chok, det var ikke sådan min kat skulle herfra. Inge var fuldstændig kold. Det var en forfærdelig oplevelse som jeg forgæves har forsøgt t at fortrænge, derfor skriver jeg først min anmeldelse nu. Jeg har senere på nettet set andre advare mod Skejby dyreklinik .. Der er ingen empati for dyrene, det handler kun om penge.
Fantastisk oplevelse: Kanonsøde og forstående receptionister og dyrlæger! Vi er så glade for at have dem som dyrlæge til vores kat og er altid trygge ved at overlade ham til de dygtige medarbejdere hos Skejby Dyreklinik. Selv hvis man blot vil afklare et spørgsmål over telefon er de grundige og professionelle i deres service.
Fantastisk oplevelse: Stor faglighed og god betjening,Altid venlig og smilende.
Fantastisk oplevelse: Alt godt til dyrern!
Positiv oplevelse: Dygtig dyrlæge men.for dyre og for ivrige efter sælge produkter de sælger og dyre behandlinger.
Fantastisk oplevelse: Amazing staff
Efterlad din mening om Skejby Dyreklinik - VetGruppen:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Skejby Dyreklinik - VetGruppen vises i følgende lister:
Andre dyrlæger, der kunne interessere dig
Tilføj din virksomhed til vores katalog gratis
Hvis du har en dyreklinik og ønsker at blive vist i vores guide, så send os dine virksomhedsoplysninger, og du kan blive vist helt gratis.