Viborg Dyrehospital
Velkommen til Viborg Dyrehospital, det moderne smådyrshospital i hjertet af Viborg, hvor vi prioriterer din kæledyrs sundhed og velvære. Vi er dedikerede til at tilbyde omfattende medicinsk behandling, herunder en bred vifte af operationer og diagnostiske tjenester, for at sikre, at dit kæledyr får den bedst mulige pleje.
Vores hospital er udstyret med topmoderne faciliteter, der inkluderer specialiserede behandlingsrum til både hunde og katte, samt et moderne tandbehandlingsrum med digital røntgenudstyr. Vores team af erfarne dyrlæger og veterinærsygeplejersker er forpligtet til at give din firbenede ven tryghed og omsorg, både under konsultation og indlæggelse.
Vi tilbyder også en række tjenester såsom fysioterapi, laserterapi, tandbehandlinger og endda hundetræning, hvilket sikrer, at alle aspekter af dit kæledyrs sundhed er dækket. Vores mål er at hjælpe dig med at pleje dit kæledyr bedst muligt, så de kan leve et langt og sundt liv.
For akut hjælp tilbyder vi døgnvagt, så du altid kan få fat i vores dyrlæger, uanset hvornår det er nødvendigt. Du er også altid velkommen til at kontakte os for rådgivning eller for at bestille en tid til konsultation eller behandling.
Besøg os i dag på Fabrikvej 16, 8800 Viborg, eller book en tid online. Efterlad trykken til os, for vi ser frem til at tage os af dit kæledyr med den kærlighed og omsorg, de fortjener!
Åbningstider
- sunday: (closed)
- monday: 8h-17h
- tuesday: 8h-17h
- wednesday: 8h-17h
- thursday: 8h-17h
- friday: 8h-17h
- saturday: (closed)
Tjenester
Viborg Dyrehospital: Anmeldelser
Fantastisk oplevelse: Absolut en oplevelse af meget kompetent behandling og behageligt.
Tusind tak for de fine ord - det glæder os og varmer vores hjerte - vi håber alt det bedste for Bailey.
Fantastisk oplevelse: Dejligt personale, de var dygtige til at håndtere vores hund, som kan have lidt udfordringer med fremmede personer
Fantastisk oplevelse: Omhyggelige
Fantastisk oplevelse: Er i udredning med min hund pga anfald. Super dygtige og kompetente. Hjælpsomme. Bare dygtige ☺️❤️
Fantastisk oplevelse: Great animal doctor/hospital. It has a big staff, and they are always kind and accommodating. As far as I know, they treat just about any kind of animal you can think of, and they have x-ray machines and stuff like that, so they don't have to refer you to another place if something like that is necessary. Highly recommended!
Tak Gorm I er altid velkommen
Fantastisk oplevelse: Rigtig søde dyrlæger, indskrev min hund kl 8 om morgenen og blev taget rigtig godt imod og så ringede de til mig kl 12:30 at nu kunne jeg hente min hund. Så søde og rare
Dejligt at I havde en god oplevelse
Fantastisk oplevelse: Professionelle, glade, smilende og venlige medarbejdere
Fantastisk oplevelse: Flinke medarbejdere og rigtig god og kvalificerede medarbejdere.
Tak Carsten
Fantastisk oplevelse: Jeg og min hund fik den fornødne hjælp efter en god vejledning
Dejligt at høre - vi ses
Fantastisk oplevelse: De er der altid når man har brug for dem
Det er vi glade for at høre :0)
Fantastisk oplevelse: Fantastisk dyrlæge som altid tager sig god tid til vores hunde ♥️
Tak Mette - vi ses
Fantastisk oplevelse: Vi er meget glade for at komme på Viborg Dyrehospital, hvor man fornemmer et roligt og positivt miljø, så snart man går ind af døren. Min lille hund er for nylig opereret for cherry eye og selvom han nok aldrig bliver superfan af at gå til dyrlæge, og derfor ikke er så venligsindet, når han er på undersøgelsesbordet - så bliver vi mødt med stor faglighed, omsorg og forståelse af dyrlæge Rikke Marquart. Personalet er i det hele taget meget imødekommende særligt overfor dyrene - men også deres ejere. Ro, tryghed og den gode stemning smitter - bliv bare ved med det.
Fantastisk oplevelse: Altid søde og kompetente Rikke Marquart, tager sig tid og er super omsorgsfuld som dyrlæge for vores gravbasse.
Fantastisk oplevelse: Altid god og professionel behandling.
Fantastisk oplevelse: Var inde ved Rikke M i dag. Men lige meget hvilken dag jeg har været dernede, har der altid været super god service!
Fantastisk oplevelse: God. Lytter altid til en og er super flinke, super til dyrene og masser af omsorg og godbidder
Fantastisk oplevelse: Hyggelig og afslappet og luftig
Positiv oplevelse: Super service og yderst kompetent personale, dog kniber det lidt med tilbagemeldinger.
Negativ oplevelse: Pengemaskine og manglende evne til at lytte til patientens ejere… Ævler løs om opdigtede skader i forsøg på at sælge behandlinger på hendes “Hospital” Efter vi fik nok af hendes historier og fandt en ny dyrlæge…. Som iøvrigt bekræftede os i vores tese. Modtog vi en mail fra hende med yderligere ævl hvor hun afslutter mailen med at hunden muligvis skal aflives. Vores opfattelse af denne mail var et hun var blevet tøsefornærmet og forsøgte at skræmme os. Hunden har det fint nu og intet af det hun sagde havde hold i virkeligheden. Jeg er selv tidligere behandler og kunne nemt gennemskue hendes forsøg på over salg af behandlinger. Yderligere kan jeg undre mig over at jeg ikke kan finde hendes Klinik på Trustpilot under klinikkens rigtige navn som er Viborg Dyrehospital??? Men når jeg ser anmeldelserne på Viborg Dyreklinik som er det samme som Viborg Dyrehospital giver det bedre mening. Svar til Viborg Dyrehospitals “svar” Endnu engang kan du ikke styre dine følelser og lader tungen løbe over med fantasiens spil. At du udlægger tidligere års sygdoms forløb fra dine kunder ud på internettet er i sig selv skræmmende og muligvis ikke lovligt? Og at du til og med lyver om forløbet og dit eget arrangement er direkte pinligt. Vi handlede omgående og så hurtigt som muligt, uden din indblanden! Forløbet med det du kalder at halte på benet og som du påstod var et sprængt korsbånd foregik således. Vi ville have ham smertedækket men du vred armen om på os ved kun at udskrive en meget lille / den mindste mængde smertestillende i forsøg på at tvinge os igennem din maskine. Da vi ville hente mere smertestillende kunne det ikke lade sig gøre, ikke på grund af dit personale som forsøgte men pga. dig. Den nye dyrlæge sagde omgående at det på ingen måde kunne være et korsbånd og efter endt undersøgelse hos den ny dyrlæge blev problemet lokaliserede til ryggen. Vi lavede en plan for smerte dækkende medicin som hvis det blev nødvendigt bare kunne fornyes. Hvilket ikke har været nødvendigt. Din opførsel er pinlig og jeg vil råde alle fra at benytte sig af dig som dyrlæge.
Kære Ken
Det har vækket mange følelser at læse din anmeldelse, da det på ingen måde er sådan vi gerne vil opfattes.
Som dyrlæge skal man først og fremmest varetage dyrets ve og vel. Derfor anbefaler vi ud fra vores faglighed altid hvad der er bedst for dyret på trods af at det ikke altid er ejerens ønsker.
En af dyrlægens pligter er at får man kendskab til, at dyrets sundhed ikke tilgodeses, da skal man gøre dyreejeren opmærksom her på og hvis dette ikke sker, da rette henvendelse til myndighederne.
I jeres sag, hvor hunden halter, skal man som dyrlæge anbefale udredning for at stadfæste årsagen til haltheden, da vi ellers ikke kan behandle skaden korrekt. Da I ikke ønskede videre udredning, har vi anbefalet en plan for smertestillende, hvilket I også har afvist. Vi forstår godt at I er glade for jeres hund og bange for at miste den, da den allerede har fået fjernet begge øjne. Mht pengemaskine genkender vi ikke dette, da vi kun gør det som vi er gode til. Ved øjensygdom hos jeres hund henviste vi til en specialist, som fjernede først det ene og så det andet øjne grundet smerter - hvilket I også havde svært ved at se.
Jeg vil gøre opmærksom på at vi som firma ikke bestemmer om vores hospital er registeret på Trustpilot, hvilket er op til forbrugeren.
Jeg håber I har fået smertedækket jeres hund, da man som kæledyrsejer og med det ansvar som der følger, har pligt til at beskytte kæledyret bedst muligt mod smerte, lidelse, angst, varigt mén og væsentlig ulempe (iht dyreværnsloven). Dette kan være svært at se som lægmand og derfor varetages denne del af dyrlæger.
Ønsker I en gennemgang af forløbet og hvornår man udreder og behandler kæledyr er I meget velkommen til at rette henvendelse.
Positiv oplevelse: En fin oplevelse, blev godt taget imod. God service.
Tak for stjernerne og anmeldelsen - vi snakkes ved Peter.
Fantastisk oplevelse: Altid et godt sted at tage vores Loui med hen
Vi er altid glade for at se Loui - tak for anmeldelsen Rasmus.
Fantastisk oplevelse: Blev godt taget imod da jeg kom ind med min hund, og dyrlægen var bare rigtig dygtig og virkede ikke til at have travlt, var god til at svare på mine spørgsmål.
Kære Maiken Tak for anmeldelsen og dejligt at høre at I blev taget godt imod - vi bestræber os altid på at der skal være god tid til hver enkelt patient, så dejligt at høre, at det også er det I mærker.
Fantastisk oplevelse: Man føler sig virkelig velkommen. Og personalet er super søde. Har kun været der en enkel gang. Men er helt sikker på det bliver vores fremtidige dyrehospital ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⬆️
Kære Kasper
Det er vi super glade for at høre - ser frem til at vi ses igen.
Fantastisk oplevelse: Fantastisk ny Dyreklinik. Rikke Fast er utrolig nærværende og medfølende og har et dejligt tag på min franske bulldog. Og der mangler i hvert fald ikke godbidder og kæl. Skønne lyse og indbydende lokaler
Med en hund som baby er det intet problem at være en god dyrlæge ;0)
Fantastisk oplevelse: Tuvimos que ir de urgencia porque nuestra perra enfermó muy rápido, nos atendieron sin ningún problema y con un tacto, cariño, sensibilidad y empatía máximo. Con mucho mimo nos hicieron ver que teníamos que decir adiós a nuestra Txira , fue un momento muy duro y nos trataron fenomenal. Gracias por todo sois muy profesionales y muy humanos. Gracias, gracias, gracias.
Muchas gracias por las 5 estrellas.
Cuídense mucho a ustedes mismos y a sus dulces hijos.
Fantastisk oplevelse: Faglig, anerkendende og rolig tilgang til hunden, - venlige og imødekommende
Kære Tove
Tak for den fine anmeldelse - vi ses på dyrehospitalet.
Fantastisk oplevelse: Den bedste, dygtigste og mest omsorgsfulde dyrlæge man kan finde. Uanset hvilken dyrlæge eller veterinær sygeplejerske man kommer ind til, så er der altid styr på tingene. Ens dyr får altid fuld opmærksomhed og den bedste behandling.
Tak for de pæne ord Kristian - vi ses
Fantastisk oplevelse: De er så søde og hjælpsomme.
Tak for de fine ord Lea - vi ses
Fantastisk oplevelse: Altid i trykke hænder hos Viborg Dyrehospital Skønt personale, dygtige dyrlæger og sygeplejersker, og god service
Kære Malene
Tusind tak for alle stjernerne - vi ses på Viborg Dyreklinik, Fabrikvej 16.
Fantastisk oplevelse: Alle var søde og venlige og havde et godt tag om hunden.
Hej Bjarne
Tak for de pæne ord - ser frem til vi ses igen.
Mvh
Viborg Dyrehospital
Fantastisk oplevelse: Meget kompetente dyrlæger.
Kære Lars
Mange tak for alle 5 stjerner og de pæne ord.
Vi ses på Viborg Dyrehospital
Fantastisk oplevelse: Dejligt sted med en masse positive mennesker
Kære Martin
Tak for din anmeldelse - vi sætter stort pris på at du bruger tid og tanker på det,
Positive tanker her fra - Vi ses
Fantastisk oplevelse: Super god oplevelse for både dyr og mennesker.
Kære Erik
Dejligt at I havde en god oplevelse alle sammen.
Glæder os til vi ses igen.
De bedste hilsener
Personalet Viborg Dyrehospital
Fantastisk oplevelse: Under et lagt og kompliceret sygdomsforløb har dyrlægerne være utrolig empatiske, grundige og kompetente.
Kære Caroline
Tak for dine pæne ord - vi var glade for at at kunne hjælpe
Fantastisk oplevelse: Viborgs bedste ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Tak for stjernerne - vi ser frem til at se Melvin igen ;0)
Negativ oplevelse: spild af penge med Rikke! ligeglad med patienten!!!
Hej Gosia. Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse.
Vi kan dog ikke finde dig i vores journal system.
Vil du være sød at kontakte os pr telefon eller mail, så vi kan snakke forløbet igennem?
Mvh Viborg Dyrehospital
Fantastisk oplevelse: Utrolige kompetente dyrlæger og andet personale. Altid god service og der tages tid til ens dyr
Kære Dorte
Tusind tak for stjernerne og de pæne ord - det betyder alt for os.
Vi ses.
Fantastisk oplevelse: Bare fantastisk! Fejlfri diagnosticering, lynhurtig behandling. Hunden har det fint. Kan klart anbefales!
Kære Weronika
Tak for anmeldelsen og anbefalingen.
Vi ses
Negativ oplevelse: Hold jer langt væk for Viborg Dyrehospital det kan godt være de virker flinke, men hvad skal du bruge det til når det viser så de er total inkompetent og ikke kan finde ud af deres arbejdet, og har mere travlt med fejl behandle og eksperimentere på folks dyr så de kan tjene flere penge på noget som ikke virker, var ude for at min datters hund på 3 år havde fået madforgiftning og bare skulle have haft nogle aktivkul piller for at blive renset for giftstoffer, men hurtig så de en mulighed for lige og skulle tjene ekstra på at tage blod prøver til 5000 kr som viste sig at være helt normal bagefter mente dyrlæge at hun lige pludselig havde fået epilepsi og skulle scannes hurtigst muligt inde det var sent. men det ville koste sted mellem.18.000-20.000 kr, og hun mente det var meget alvorligt så min lille hund på 3 år som ellers var frisk, OG ALDRIG HAR FJELET NOGET som kun var lidt dårlig skulle starte på epilepsi medicin med det samme, fra første dag hvor hun starte på sin medicin bliver hun mere dårlig ind hun var til at starte med, og på 3 dagen med det forkerte medicin som dyrlæge havde anbefalet og sagt der ville virke ender min datters lille hund på 3 år at død af hjertestop FORDI MEDICIN ER ALT FOR STÆRK...!!! og helt forkert da vi så ringer ind til Viborg Dyrehospital og snakke med den dyrlæge som havde behandlet min datters hun, fortælle hun det er meget nomalt den har nok fået organsvigt og det var da ikke noget og gøre ved, det var ærgerligt men det var ikke deres problem for hun lave aldrig fejl og havde heller aldrig nogensinde i sit liv lavet nogle fejl så det var vores egen skyld, og vi skulle da også lige huske og betale de sidste penge vi skyldt dem for blodprøven og medicin.
Kære Kim.
Først og fremmest vil vi endnu engang udtrykke, hvor ked af det vi er, over at jeres lille hund er død.
Desværre kan vi ikke tage jeres sorg fra jer, men håber endnu engang at vi kan tilbyde jer en afklaring.
Jeres hund havde indenfor 8 dage haft 3 krampeanfald, hvor det sidste anfald havde varet i 10 minutter.
Det er korrekt at Mirabellesten kan indeholde blåsyre og være giftigt for både mennesker og dyr.
For at finde årsagen til at jeres hund havde haft voldsomme krampeanfald, valgte vi, i samråd med jer, at tage blodprøver for at lokalisere årsagen til hendes anfald.
Eftersom hendes blodprøver var uden anmærkninger, er det fuldstændig korrekt at vi på det kraftigste anbefalede jer hurtigst muligt at få foretaget en MR-skanning af hjernen og udtaget rygmarvsvæske.
Når der ikke kan findes en årsag til kramper udenfor hjernen, er næste skridt at undersøge hjernen med skanning og rygmarvsvæske. Vi henviste jer her til et dyrehospital med MR-skanner for yderligere udredning, da vi var bekymrede for jeres hund og at det var vigtigt at vi fik stillet en diagnose hurtigst muligt, da mops bl.a. kan lide af en meningitis form, nemlig Pug dog encephalitis, som kan være dødelig.
Så uanset om jeres hund havde spist mirabellesten eller ej, så kunne vi som dyrlæger, ikke ignorere det symptombillede der stemte overens med dysfunktion af hjernen (cirklen, anfald, blindhed og adfærdsændringer), hvorfor vi henviste til videre udredning.
Vi har aldrig påstået at vi er fejlfri, men vi er ked af at I ser det som en fejl at vi har henvist jer til yderligere udredning og diagnosticering af jeres hund, så vi sammen kunne finde årsagen til hendes krampeanfald.
Eftersom I så fint informerede os om at hun havde spist mirabeller I jeres have, valgte vi at give hende aktivt kul, for at absorbere potentielle giftstoffer i hendes krop. For at udelukke efterfølgende skader efter indtagelsen af mirabeller anbefalede vi desuden at vi tog nye blodprøver sidst på ugen.
Et anfald med kramper kan gøre at det er svært at trække vejret. Desværre er brachycephale racer (flad-næsede hunde) i forvejen oftest udfordret i deres luftveje. Hvis et anfald ikke stopper igen, vil der efterhånden opstå iltmangel, som kan resultere i hjerneskade og død. Man kan altså ved status epilepticus få alvorlig iltmangel. For at reducere risikoen for at jeres hund igen skulle få et langt anfald valgte vi at opstarte jeres hund på anfalds medicinen Phenoleptil, så hendes hjerne bedre kunne tolerere jeres planlagte tur til Sjælland.
Phenoleptil bruges til forebyggelse af epileptiske anfald hos hund. Den dosis som jeres hund fik var almindelig opstart dosis for en hund på hendes alder og vægt.
Vi er virkelig ked af, at I er af den opfattelse, at dyrlæger snyder kunder, fejlbehandler, tager overpriser og lever for ”ekstra bonusser og sorte penge”.
JF. Danmarks statistik er gennemsnitslønnen for en dyrlæge er ca. 40.000kr. Hvis det skal sættes i et perspektiv, så er gennemsnitslønnen for en anlægsgartner ca. 31.500kr, en tandlæge ca. 57.000kr, en murermester ca. 37.000kr og en humanlæge ca. 53.500kr.
Vi giver jer fuldstændig ret i, at kæledyr giver mental støtte, hvilket kan bidrage til velvære og sundhed. Desværre er kæledyrsbehandling ikke støttet af det offentlige, men gudskelov er det muligt at forsikre vores kæledyr, ligesom I havde forsikret jeres hund. En sygeforsikring gør netop, at de økonomiske omkostninger der kan forekomme ved sygdom, er mere realistiske at overkomme.
Det må være en misforståelse, hvis I regner med at det eneste ”rigtige udstyr” vi har på hospitalet, er en hundevægt. Mange af vores fantastiske klienter deltog i vores 5-års jubilæum d. 3/9-2022, hvor der var rundvisning på hospitalet og fremvisning af vores udvalg af apparatur, nemlig fx blodprøvemaskine, urinanalyse, røntgenapparat, ultralydsskanner, tandrøntgen, anæstesi apparater mm.
Vores tanker går i denne stund til jer og I må altid gerne kontakte os for endnu en snak.
Fantastisk oplevelse: Det sødeste personale, som altid max forkæler min hund
Tusind tak for stjernerne - vi elsker at forkæle dyr
Fantastisk oplevelse: Jeg var afsted med min kat pga. neurologisk problemer, og vi har fået en sublim behandling af Rikke Fast ved Viborg Dyreklinik. Rikke er dedikeret og stopper ej før alle muligheder er udtømte. Tak for fantastisk god behandling. De varmeste anbefalinger herfra.
Kære Britta Tusind tak for den fine anbefaling
Fantastisk oplevelse: I er så professionelle så kærlige om omsorgsfuld både for dyr og ejere. Har fået den bedste behandling af min gl hund som desværre var for syg og da jeg skulle sige farvel igen en kærlig omsorg med al den tid jeg havde brug for og aldrig følt mig presset til at skynde mig osv. 5 af 5 det fortjener i absolut. Kærlig hilsen luis mor knus til jer alle og tak
Kære Betina Tak for dine pæne ord - tankerne går til dig og Luis
Fantastisk oplevelse: Vi sagde farvel til vores elskede hund i dag og mødte det mest omsorgsfulde og varme personale i en svær og følelsesladet situation❤️ min varmeste anbefaling til Viborg dyreklinik.
Kære Signe
Tak for din anbefaling - vi kommer til at savne jer og Ludvig♥️
Kram fra os
Fantastisk oplevelse: De er altid så søde og imødekommende kommen kun ros herfra
Kære Torben
Tak for de pæne ord.
Fantastisk oplevelse: De er virkelig dygtige har altid god tid. Også selv om det bare er klører der skal klippes..
Det glæder os at I har haft en god oplevelse - kløer der skal klippes kan også være vigtige!
Fantastisk oplevelse: Meget dygtige og venlige
Kære Marianne
Tusind tak for alle stjernerne
Negativ oplevelse: Pengemaskine - er egen oplevelse, at forhold imellem pris og kvalitet desværre langt fra lever op til det forventede. Betaler gerne en høj pris, ifald kvalitet svarer dertil.
Kære Carsten Vi er kede af at dette er din opfattelse, da det ikke er vores - og ved at din hund har fået en professionel og korrekt faglig behandling.
Fantastisk oplevelse: Bedste dyrlæge i Viborg. Personalet er top professionelle og man kan virkelig mærke de er passioneret omkring deres arbejde.
Tusind tak for anmeldelsen Jeppe - vi ses
Fantastisk oplevelse: De er mega gode og søde super service og til fornuftige priser Ida følte sig tryg
Kære Ernst Tusind tak for den fine anmeldelse og dejligt at høre at Ida følte sig tryg - så er vi glade
Fantastisk oplevelse: Har altid fået super god service.
Og det vil vi forsøge at leve op til i fremtiden
Fantastisk oplevelse: Meget tilfreds med genoptræningsforløb efter en TPLO korsbåndsoperation. De har alt, fysioterapi, laser, Water Walker og ikke mindst veluddannet personale. De bedste anbefalinger herfra
Kære Anne
Tak for stjernerne, den fine anbefaling og omtale af vores genoptræning.
Fantastisk oplevelse: Fantastisk dygtig og professionel service
Kære Lotte
Tusind tak for din fine anmeldelse - vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Super god oplevelse, trods det var en aflivning af vores elskede hund
Kære Jan Tusind tak for de pæne ord trods den svære situation.
De bedste hilsener fra os alle på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Virkelig dejlig oplevelse, søde mennesker og gode omgivelser. Stor ros herfra !
Tak for de pæne ord Simon - vi elsker ros
Fantastisk oplevelse: Dejlig atmosfære, skøn professionelt personale, god vejledning... Er så tilfreds med at være kunde her ❤️
Kære Diana Tak for dine pæne ord - vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Altid god service
Tak for stjernerne Brian - vi ses
Fantastisk oplevelse: Dyrlægen tog godt i mod.os .da vi skulle have aflivet vores hun Lukas han blev 13 år og 9 måneder .stor tak til dyrlægen
Vi er glade for at det var en god oplevelse trods den sørgelige årsag til at I var der - vi ses.
Fantastisk oplevelse: Dyrlæge med hjertet sjælden hed at møde så meget hjertevarme til dyr og mennesker Tak
Kære Lillian
Fra Dyrlæge med hjertet til dyreejer med hjertet :0)
Af hjertet tak for anmeldelsen
Positiv oplevelse: G0d til dyr.
Kære Jens Tak for anmeldelsen. Vi ses på Viborg Dyreklink
Positiv oplevelse: Jeg har en god oplevelse ved at komme der med min hvalp meget søde til at fortælle om alt.
Kære Conny
Tak fordi du tog dig tid til at skrive anmeldelsen - det betyder meget for os. Vi ses på Viborg Dyreklinik
Positiv oplevelse: Det er så dejligt et sted , søde og altid klar med en godbid.....❤❤❤
Kære Mona
Tak for anmeldelsen - vi ser frem til at se Bubi igen.
Fantastisk oplevelse: Høflig og go betjening
Kære Lizzi Tusind tak det er vi glade for at høre, da vi lever af god service ;0) Vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Fantastiske mennesker gode til dyr og man får en rigtig god behandling der dygtige og kompetente piger der
Kære Ole Tusind tak for den fine anmeldelse, det sætter vi stort pris på. Vi se på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Flink personale og dygtig dyrlæge god rådgivning har erfaring med fugle
Kære Bent Tak fordi du tog dig tid til at skrive anmeldelsen og tak for hver og én stjerne. Vi ser frem til at ses igen.
Positiv oplevelse: Ekstrem dyrt! Personalet fejler ikke noget og de har hjerte med i arbejdet.
Kære Bo Tak fordi du tog dig tid til at anmelde os og vi er glade for at du sætter pris på vores arbejde, som vi gør med glæde. Prisen kan vi desværre ikke gøre noget ved, da vi har et meget veluddannet Team og vi stadig ligger indenfor gennemsnits priserne for området .
Fantastisk oplevelse: Meget kompetente og dygtige dyrlæger, hvor man kan mærke, at de brænder for dyrene. Vi har lige pt. en Cocker Spaniel, som har været/er syg med bugspytkirtlen. Lige fra starten har vi følt os i trygge hænder. Vi er gået fra at tro, at vi ville miste vores dejlige Thea, fordi hun var så syg, til at tro at vi har hende længe endnu, takket være deres hurtige reaktion og behandling. Man føler altid, at der er tid til en, når man er der. Man kan mærke at hele personalet bare elsker dyr. Vores Thea hopper og springer som en gummibold, når hun skal ind til dyrlægen, det er bare så skønt at se. Tusind tak til et fantastisk personale, bliv endelig ved med det I gør, for I gør et kanon stykke arbejde
Kære Kristina Tusind tak for de pæne ord og alle stjernerne. Det kan godt være at Thea er glad for os, men vi er også meget glade for Thea.
Fantastisk oplevelse: Jeg har lige haft min kat indlagt i 3 dage, da han skulle have sin hale amputeret. De har været så søde mod min kat men også mod mig i forhold til, at melde hvordan han har haft det og hvad de har gjort. Såret er helet så fint og jeg fik en god pris på det hele. Min kat kan nu være grim både foran og bagpå
Kære Christina Tak for den fine anmeldelse - vi synes nu han var en smuk sag - både med og uden hale ;0)
Positiv oplevelse: God service og meget forstående dyrlæge som tog sig tid til både dyr og menneske
Kære Heidi
Vi forsøger at give os god tid til at forklare, hvad vi gør og hvorfor, så vi er rigtig glad for at du netop nævner dette.
Vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Super kundeservice og hundene er tryg ved personalet
Kære Ingeborg Tak for den fine anmeldelse - vi ses i klinikken
Fantastisk oplevelse: Kompetent - professionel og meget positiv kontakt til både hund og ejer.
Kære Hanna Tusind tak for den flotte anmeldelse - vi ses ;0)
Fantastisk oplevelse: Fuldstændig fantastisk nærvær og ønsket om at gøre det bedst muligt for dyret. Vi kører gladeligt herop fra Århus. Tusind tak for jeres arbejde og dedikation.
Tusind tak for de pæne ord - det betyder alt for os.
Fantastisk oplevelse: Rigtig sødt personale og i møde kommer og er altid klar til at hjælpe og vejlede dig på Best mulige måde og til rimelige priser et sted jeg klart anbefale
Kære Per Tak for din pæne anmeldelse, den betyder meget for os - vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Sødt og venligt personale. Meget informative om tanker, overvejelser, forløb og priser, inden de gik i gang. Vi var i meget trygge hænder.
Kære June Tak din flotte anmeldelse - det betyder meget for os. Vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Første besøg på Viborg Dyreklinik i dag med min hund. Det er den bedste oplevelse jeg har haft med nogle af mine dyr, nogensinde! Ekstremt kvalificeret hjælp, og mere vigitgt, super involverende og empatiske mennesker i klinikken, jeg følte mig som det vigtigste og at mit kæledyr var det vigtigste i verden. Jeg tager alle mine kæledyr til Viborg i fremtiden, jeg er ligeglad med at jeg har langt at køre, det er turen værd, Anytime :) First visit to Viborg Dyreklinik today with my dog. Best experience ever with any of my pets! Highly skilled and even more important highly involving and empathic people in the clinic, I felt like the most important person, and that my dog was the most important being in the world. I will go to Viborg with any pet related issues in my future, I do not care that I have to drive for hours, it is well worth it.
Kære Nicolai Tusind tak fordi du tog dig tiden til at skrive anmeldelsen. Vi sætter stor pris på dine stjerner og glæder os til at få udredt Malou til bunds.
Fantastisk oplevelse: Utrolig søde og rare, omsorgsfuld og undersøger dyrene grundigt
Tusind tak for stjernerne Mette. Vi ses i klinikken!
Fantastisk oplevelse: Søde dyrlæger og sygeplejersker
Kære Michael Tak for stjernerner - vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Dyrlæger er lidt dyre, men god service.
Kære Sune Tak for stjernerne - vi takker fordi du tog dig tiden til det og ser frem til at se jer igen på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Fantastisk som altid
Kære Palle Tusind tak for stjernerne - vi ses på Viborg Dyreklinik ;0)
Fantastisk oplevelse: Bedste dyrlæger og personale. Omsorgsfulde, grundige og fagligt helt i top. Her får man altid den bedste behandling.
Kære Rikke Tusind tak for ordene og stjernerne- det betyder alt. Vi ses på Viborg Dyreklinik
Fantastisk oplevelse: Man får virkelig en god og personlig behandling men endnu vigtigere de er mega dygtige og de er altid klar til at hjælpe hele døgnet rundet hvilket giver kæmpe tryghed for mig som hunde ejer er vigtigt.
Kære Lærke Tusind tak for stjernerne - det varmer og vi ser frem til at se jer igen
Fantastisk oplevelse: Meget behagelig dyreklinik. Behandler dyr og ejer med respekt. Kan klart anbefales
Kære Irene Tak for stjernerne og de pæne ord - vi ses.
Fantastisk oplevelse: Det sødeste personale og den mest fantastiske dyrlæge. Har aldrig oplevet at blive behandlet så godt. Min varmeste anbefaling går til dette sted.
Kære Christina Tusind tak for stjernerne og de pæne ord. Vi ses
Fantastisk oplevelse: Helt igennem fantastisk dyrelæge. Vores holden retriever elsker at komme der.
Tak Nicklas - det er vi glade for at høre - vi ses
Fantastisk oplevelse: De er søde mod dyrene og gør det stille og rolig
Tak for stjernerne Freya og du har ret, når vi gør det stille og roligt bliver dyrene mere trygge. Vi ses
Fantastisk oplevelse: Super god betjening og hurtig hjælp .
Det er vi glade for at høre :0)
Fantastisk oplevelse: Meget god service :)
Tak Evita det glæder os - vi ses.
Fantastisk oplevelse: Virkelig god behandling af min hund.
Kære Stine Tusind tak for stjernerne - vi ses på Fabrikvej ;0)
Positiv oplevelse: behanling var OK men 3 gange så dyr som vores egen dyrlæge
Kære Glenn Glade for at vi kunne hjælpe med at få en hvalp til verden, så der ikke skulle akut kejsersnit til i vagten.
At få hjælp i vagten og akutte blodprøver er selvfølgelig altid dyrere end, hvis man har tid til at vente, men det havde lille Zulu ikke.
Dejligt at hun har det godt igen.
Fantastisk oplevelse: Blev ringet op og spurgt til hvordan vores kanin havde det efter sin operation. Super service.. meget dygtigt personale
Dejligt at I synes om vores service, for den er vi generelt meget stolte over.
Det giver os desuden meget, at vide præcist, hvordan vores patienter har det dagen efter operation.
Positiv oplevelse: Dygtige og venlige medarbejdere. Grundige og altid parat med råd og vejledning.
Kære Morten Tak for stjernerne og de pæne ord - vi ses på Viborg Dyreklinik.
Fantastisk oplevelse: Den bedste dyrlæge. Vi er super glade for Rikke her i huset. Jeg overlader trygt min øjesten King her
Tak for stjernerne Esben - man bliver altid glad når man ser King træde ind af døren ;0)
Fantastisk oplevelse: Fantastisk søde og dygtige mennesker, som tog sig rigtigt godt af min kanin, som havde fået mad galt i Halsen
Tusind tak for de pæne ord Julie og dejligt at alle igen har det godt.
Fantastisk oplevelse: Profesionel hjælp i en svær situation
Tak for stjernerne Karin - vi var glad for at kunne hjælpe.
Positiv oplevelse: De var venlige og imødekommende overfor mig og var meget professionelle/ kompetente.
Kære Conny Tak for anmeldelsen og de pæne ord. Det gør os ondt, at I måtte tage afsked med Futte.
Fantastisk oplevelse: Super service og gode medarbejdere
Køre Ivan Tusind tak for anmeldelsen - det varmer ;0)
Fantastisk oplevelse: Professional og god betjening
Kære Peter Tak for den fine anmeldelse - Vi ses ;0)
Fantastisk oplevelse: Den sødeste og mest opmærksomme dyrlæge, vi længe har mødt.
1000-tak for stjernerne og de fine ord. Vi ses
Fantastisk oplevelse: Søde venlig og forstående personale. Dyrene er i gode trykke hænder. Hyggelig atmosfære. God beliggenhed.
Hej Allan. 1000-tak for din flotte anmeldelse. :-D
Fantastisk oplevelse: Rigtig dygtig og flinke.
Hej Max Tak for anmeldelsen - vi ses
Fantastisk oplevelse: Super behandling, klar med råd og vejledning. Altid smilrnden
Kære Justin Tusind tak for den fine anmeldelse - vi ses på Dyreklinikken.
Efterlad din mening om Viborg Dyrehospital:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Viborg Dyrehospital vises i følgende lister:
Andre dyrlæger, der kunne interessere dig
Tilføj din virksomhed til vores katalog gratis
Hvis du har en dyreklinik og ønsker at blive vist i vores guide, så send os dine virksomhedsoplysninger, og du kan blive vist helt gratis.