https://dk.infovet.vet/da-dk/z//377625-odense/">Dyrlæger i Odense

AniCura Dyrlægehuset Odense

Bogensevej 26, 5270, Odense

Velkommen til AniCura Dyrlægehuset Odense, hvor vi sætter en ære i at tilbyde en dybdegående og personlig tilgang til dyreredning og pleje. Her bliver både kæledyr og ejere mødt med varme og respekt, så ingen føler sig som "et nummer i systemet". Vi prioriterer tid og plads til en grundig konsultation, hvilket skaber de bedste betingelser for en god kommunikation mellem dyreejer og dyrlæge.

Vores klinik er specialiseret i behandling af en bred vifte af dyrearter, herunder hunde, katte, fugle og eksotiske dyr. Med et dedikeret team af dyrlæger og personale, som brænder for dyrevelfærd, er vi her for at sikre, at dit kæledyr får den bedste mulige pleje og behandling.

Vi tilbyder også AniPlan, en praktisk sundhedsplan som sikrer regelmæssige sundhedstjek, vaccinationer og råd om pleje til en fast månedlig pris. Dette program hjælper med at holde dit kæledyr sundt og mindske risikoen for alvorlige sygdomme. Vi samarbejder desuden med Resurs Bank for at tilbyde finansieringsmuligheder, så du altid kan prioritere dit kæledyrs helbred, uanset uforudsete udgifter.

Besøg os i vores klinik på Bogensevej 26 i Odense – vi glæder os til at byde dig og dit kæledyr velkommen!

Åbningstider

  • sunday: (closed)
  • monday: 8h-17h
  • tuesday: 8h-17h
  • wednesday: 8h-17h
  • thursday: 8h-17h
  • friday: 8h-15h
  • saturday: (closed)

Fotos de AniCura Dyrlægehuset Odense

AniCura Dyrlægehuset Odense

Tjenester

Indlæggelse

AniCura Dyrlægehuset Odense: Anmeldelser

4.8/5 (148 Anmeldelser)
Tais Larsen (LoneArn) Offentliggjort den Google 1 week ago

Positiv oplevelse: Kan kun anbefales. Virkelig god service med super omsorg for både os, og vores hunde gennem årene. Den femte stjerne kunne fås ved lavere priser.

Tina Jørgensen Offentliggjort den Google 2 weeks ago

Fantastisk oplevelse: Jeg var inde hos Jesper Brinkmann for at få klippet negle på min papegøje. Som altid var han super flink, personalet tog godt I mod os og veterinær sygeplejersken var mega god til at klippe i mens Jesper distraherende min halvstore papegøje dreng alt I alt super fint. Prisen var også fin!

Jens Lindekilde Offentliggjort den Google 4 weeks ago

Positiv oplevelse: Vores hund kan godt lide Jesper. Så vi fulgte med ham

Per Lebek Offentliggjort den Google 4 months ago

Positiv oplevelse:

Rebekka Wedelweiss Offentliggjort den Google 5 months ago

Fantastisk oplevelse: God dyrlæge. Har haft begge fugle afsted på 1 gang. Det var en god oplevelse og der blev taget godt om dem.

Nicolae Beres Offentliggjort den Google 6 months ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig søde personale

Cecilie Pedersen Offentliggjort den Google 8 months ago

Negativ oplevelse: Dybt usympatiske. En desværre dårlig oplevelse med AniCura. De virkede meget usympatiske og ligeglade med mit kæledyrs velvære, og prøvede blot at sælge mig en masse dyre (og ifølge anden dyrlæge), unødvendige løsninger.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Cecilie.
Det er jeg simpelthen så ked af at læse. Jeg håber du vil tage dig tid til at ringe til mig på 66182222. Vi bestræber os altid på at finde den rigtige løsning der passer til den enkelte. Jeg er derfor virkelig ked af denne anmeldelse og håber du vil ringe så vi netop kan lytte og snakke om din oplevelse ved os.
Hilsen Gitte Overgård

Katrin turidellendersen Offentliggjort den Google 1 year ago

Positiv oplevelse: Jesper er super god og tryg at snakke med, når jeg har haft mine papegøjer med

Kim Vexborg Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Hos AniCura får man altid god behandling.

Elizabeth Susanne Nankoo Jørgensen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Jeg synes I giver god kundeservice både empatisk og sympatisk, og med god forståelse for dyr og ejer. Mine katte er blevet behandlet rigtig godt af jer. De er trygge ved konsultationerne, og alle vores besøg har været behagelige hos jer.

Ole H. H. Jensen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Nemme og flinke at snakke med.

Brit Schøsler Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Vi får altid en god og hjælpsom behandling - både som ejer og kæledyr!

Mike Olesen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Super dygtig personale

Susanne Nielsen Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Godt betjening. tager godt imod en og vores hund

Bo Dalager Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: De er rigtig gode ved vores dyr. Her har dyrene førsteprioritet.

Mia Grøndal Ulstrand Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Det er altid en positiv oplevelse at komme hos Dyrlægehuset Odense. De tager sig tid og viser stor omsorg for dyrene. Uanset om man komme for at få en kloklip eller noget mere alvorligt. Vores mops bliver altid modtaget med åbne arme og nus så hun føler sig tryg i omgivelserne.

tuare tuare Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Bardzo dobrą opieką medyczna dla zwierząt. Czułam że personel naprawdę przejmuje się stanem zdrowia mojego kota. Mój Kot przeszedł trudna operację. Wszystko przebiegło dobrze. Bardzo polecam

niller00 Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: Vi er så heldige at have Dorthe som dyrlæge! og vores hund Ludvig, elsker hende, og glæder sig hver gang. Samtidig er Dorthe ualmindelig kompetent, hvilket gør og trygge i forhold til vores hund. Så vi er 100% tilfredse!

Conni Thrane Offentliggjort den Google 1 year ago

Fantastisk oplevelse: vi havde en god og grundig behandling ifm. vaccination. godt tilfreds, og altid venligt personale hos jer.

Mikkel Bach Offentliggjort den Google 1 year ago

Negativ oplevelse: En dyrlæge med en forventning til vækst. Det er tydeligt at dyrlæge huset nu er overtaget af kæden Anicura. Priserne er steget voldsomt, du bliver påduttet underlige abonnementer kun skabt til at tjene penge på deres kunder. De har samme forretningsmodel som firmaer fra løvens hule. Det er sørgeligt, en dyrlæge er et sted du søger hjælp til dine dyr.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Mikkel
Vi er rigtig kede af, det er den opfattelse du har fået. Vi er netop til for at hjælpe dyrene, det er det vi brænder for hver dag.
Vores Aniplan abonnement er kun et tilbud, til dem der ønsker det.
Du er meget velkommen til at kontakte klinikken, hvis du har andre ting du undrer dig over.

Thomas Clausen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig godt og professionelt team. God tid til behandling og forklaring. Vi følte os meget trygge i situationen.

Suzanne Hün Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: venligt, imødekommende og professionelt personale som vil ens dyr det bedste ❤️

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Ihhhh tak for den flotte anmeldelse og ikke mindst 5 stjerner.

Mads Bram Cordes Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Super flinke dyrlæger, der tænker på dyrene først

Ann Madsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Positivt, omsorgsfulde og professionelt personale. Super flot operationsår, syet virkelig flot. Fin guide til de efterfølgende dage som vi fik med hjem. Vi kommer glædeligt igen.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Ann
Tak for den flotte anmeldelse. Vi glæder os til at hilse på søde Topper igen:.)

Rex Jakobsen Offentliggjort den Google 2 years ago

Positiv oplevelse: Altid søde og smilende personale og vi er glade for at komme der :)

Marianne Dalsing Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk service og kæmpe omsorg for både dyr og mennesker ❤️

Elisabeth Dalve Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Søde mennesker der passer godt på Pumba kat. Buda Hund . Dygtige trygge omgivelser. Tak kære personale.

Laila Hansen Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Rolige omgivelser, selvom der var flere dyr i forskellige rum. Dygtigt og rart personale, både overfor mig og min kat. Tæt på hvor jeg bor og så tilbyder klinikken AniPlan, hvilket jeg synes er en rigtig god service. Min kat (og jeg) følte sig helt tryg.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Laila
Tak for den flotte anmeldelse. Vi gør hvad vi kan for at I og jeres dyr, har det godt når I er på besøg.

Dorte Vous Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Det er en tryg og rar klinik at henvende sig til og komme ind i, og personalet er meget venligt, nærværende og tillidsvækkende. En rigtig god oplevelse for min hund og jeg.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Dorte
Tak for den flotte anmeldelse. Det betyder meget for os, at I føler jer godt tilpas

Lykke Ramsing Offentliggjort den Google 2 years ago

Fantastisk oplevelse: Oplever at det dygtige personale passer godt på vores hund

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tak Lykke, vi gør hvad vi kan.

Dorte Aagaard Nielsen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Kærligt og kompetent.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Vi gør det bedste vi kan:.)

laila jespersen Offentliggjort den Google 3 years ago

Positiv oplevelse: Et rart sted .Får god vejledning. Alle er rare og imødekommende. Har været der nogle gange med min kat.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Laila
Tak din gode anmeldelse, altid hyggeligt når I kommer forbi.

Frank Aarup Offentliggjort den Google 3 years ago

Positiv oplevelse: Venligt personale

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tak

Meerannguaq Marie Knudsen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Venlige, imødekommende og gode til de fire-benede, såvel som de to-benede

E Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig godt dyrelæge hus! De var alle sammen flinke og Imødekommende både over for mig og min hund. Jeg har været hos flere forskellige dyrlæger og aldrig haft en så god velkomst som hos dem. De gik meget op i at min hund havde det godt og var tryg. Dette gjorde de altså ikke de andre steder jeg har været. Det er et stort plus! Derudover var servicen rigtig god. Det bliver fremover vores faste dyrlæger.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Det er vi rigtig glade for og tak for de 5 stjerner og den flotte anmeldelse.

Ulla Lyholm Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Første besøg på Bogensevej var venligt og behageligt. God og professionel velkomst og undersøgelse af min kat Silke.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Ulla
Tak for alle stjernerne og de rosende ord, det sætter vi pris på.

Nanna Lohman Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Utroligt søde og kompetente

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Nanna
Tak for din gode anmeldelse, det varmer.

Allan Larsen Offentliggjort den Google 3 years ago

Negativ oplevelse: Rigtig dårlig sted efter de nye er kommet

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Allan
Det er jeg ked af du syntes. Jeg håber du vil ringe til os, da vi rigtig gerne vil høre hvorfor du syntes det. Vi tager meget gerne i mod konstruktiv kritik.

Kirsten Jensen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Dejlig at komme med,mine dyr til dyrlægehuset

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Kirsten
Det er vi glade for og tak for de flotte stjerner

Morten Kromann Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Nye ejere har fortsat den gode service.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Morten
Vi gør vores bedste:.)

Anna Charissaki Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Første besøg efter anicura overtog fra Kim Quist og Jeanette.(som også var et fantastisk dyrlæge-par og som vi var meget skeptiske om hvorvidt vi ville kunne finde et ligeså godt sted igen efter Kim gik på pension) Vi valgte at prøve anicura fordi Frigg (hyrdehund) er kommet på den klinik hele livet - så vi tog chancen: Alt lige fra de gange jeg har talt med sekretæren/sygeplejersken i telefonen, tidsbestilling og endeligt selve besøget har været virkelig godt. Prisen er derudover mere end rimelig og vi oplevede en enorm professionalitet, varme og venlighed - fra både dyrlæge (Dorthe), sekretær/sygeplejerske og endda fra den unge, meget søde praktikant. Der var sat god tid af og vi følte os i de tryggeste hænder og kunne mærke et overskud som vi sjældent har oplevet ved et besøg før. At besøget endte med at vi fandt ud af, at Friggs knuder var fedtknuder og ikke cancer - det gjorde selvfølgelig bare hele oplevelsen helt perfekt! Vi bliver hos jer! ❤️

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Anna
1000 tak for de flotte ord, vi får helt røde kinder. Vi elsker jo bare vores fag og vil gøre alt hvad vi kan for at yde en super service. Det er vigtigt for os at der er god tid til den enkelte, når I kommer på besøg:.)

Jette Hoffmann Langer Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: OTTO BLEV UNDERSØGT GRUNDIGT ALLE VAR SØDE VED HAM SÅ HAN BLEV DEJLIG TRYK

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Jette
Tak for din anmeldelse. Vi glæder os til at hilse på Otto igen. I er altid velkommen til bare at komme forbi, Otto kan få en godbid og blive endnu mere tryg ved sine besøg.

Hilsen AniCura Dyrlægehuset Odense

Heidi Møller Bjørk Olsen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Søde Søde ansatte og god vejledning.

SOFIESKOVRUP Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Super venlige, hjælpsomme og servicemindede overfor både mig og min kat. Kan KLART anbefales ! Virker som et hjertevarmt sted baseret på egne erfaringer (har talt med flere medarbejdere) og efter gennemlæsning af siden her. Jeg vil helt sikkert have jer som mit stamsted fremadrettet

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Hej Sofie
Tak for din flotte anbefaling, det varmer. Vi glæder os til at se jer igen

Carolyn Frusciante Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Det var min første gang i mandags, og jeg fik et godt indtryk. De virker grundig og meget venlig.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Carolyn!

Mette Bhatia Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk sted. Stedet har skiftet ejer nu. Det skal blive interessant.

Jette Kristensen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: Bliver rigtig godt behandlet

Thomas Danielsen Offentliggjort den Google 3 years ago

Fantastisk oplevelse: venlige og dygtige

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Thomas!

Jonas Pedersen Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Utrolig behagelig dyrlæge, som man kan være tryk ved.

Thorbjørn J H. K. Offentliggjort den Google 4 years ago

Positiv oplevelse: Virker rigtig omsorgsfuld, vi har haft vores hvalp inde hos ham. Godt til de små ting. Familiedrevet og med plads til dyrene.

Jan Erik Helweg-Mikkelsen Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Den bedste dyrlæge i Danmark. Empati, professionalisme og man er godt hjulpet i enhver situation omkring dit kæledyr. 4 hunde 4 katte har du haft den bedste dyrlæge, nu hund nr 5 Lago.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Jan Erik - det varmer os utroligt skal du vide

René Clausen Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Super service.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak René!

Lars H. Krogh Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Sød og venlig betjening! Og De ved noget om dyr ;-)

Christina Angelica Monsvoll Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Vi valgte at bytte dyrlæge, da vi ikke følte os hørt eller forstået i den gamle. Her blev vi taget imod med åbne armer og dygtig og forståelsesfult personale! Vi fik ikke bare god medicinsk hjælp til Loke, men også råd og vejledning. Vi har fundet den dyrlæge vi vil blive ved.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Christina Angelica!

Marlene L Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Sød venlig og der er en slags hjemmeføelse. Ikke så klinisk og pinligt pænt som de større steder.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Marlene!

Sarah Yen Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Fandt dette sted, fordi de havde rimelige priser for vaccination til mine to killinger, og en hurtig tid som vi stod og manglede - og det er bestemt ikke sidste gang vi træder ind i dette dejlige dyrlægehus. Virkelig kompetent dyrlæge og ikke mindst rigtig sød betjening af ejerne.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Sarah!

Barbara Dalgaard Offentliggjort den Google 4 years ago

Fantastisk oplevelse: Wow siger Anna Efter hun var en tur hos jer, og fik trukket sine fortænder ud. Tidligere dyrlæge havde desværre ikke gjort deres arbejde ordenligt, og derfor måtte hun ud i en større tandbehandling, som bestemt var pengene værd. I er her med vores nye dyrlæge og er allerede anbefalet videre! I øvrigt meget god service, at I følger op på hvordan, det går efter dyrlægebesøget. Jeg var på arbejde, så jeg fik ikke taget telefonen, men Anna har det så godt!

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Barbara! Hvor er det dejligt at høre, at lille Anna har det godt igen - og tusind tak for det fine billede af hende.

Alina G Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Meget behageligt atmosfære og rigtig god behandling både af dyr og mennesker

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Alina!

Dorthe Westergaard Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Meget venligt og rart sted med fokus på både hund og ejer, går op i dyrenes ve og vel.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Dorthe!

Camilla Nellemann Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk rart sted at komme Indenfor døren. Alle de bedste anbefalinger herfra.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Camilla!

Peter Bjerregaard Offentliggjort den Google 5 years ago

Positiv oplevelse: Min hund Buller er ny og har heldigvis kun skulle til vaccination det gik fint og roligt

John Thor True Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Et godt sted

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak John!

Karen Bagger Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Faglig,dygtig,venlig behandlig af dyrene

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Karen!

Pernille Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk første gang besøg hos Kim Qvist og hans kone :) Jeg er virkelig positiv og vores lille Charlie glæder sig max til næste besøg. Kan så meget anbefale disse søde "dyre-mennesker" Mange tak for god behandling af Charlie /Labrador på 13 uger :)

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Pernille!

Jannek Høier Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: God modtagelse, og meget fleksible

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Jannek!

Hanne Harris Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Et sted med dejlige mennesker, hvor man altid bliver mødt med venlighed og empati.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Hanne!

Sommer Anderson Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: De to dyrlæger er to af de sødeste mennesker! Kunne jeg give dem 100 stjerner, havde de fået det! Jeg er så glad, tryg og tilfreds hver gang jeg er der. De spørger og rådgiver udover hvad du forventer og er oprigtigt interesseret i dig og dit kæledyr. Kærlighed til op under loftet ❤️✨

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Af hjertet TUSIND tak Simone!

Hanne Weidenauer Offentliggjort den Google 5 years ago

Negativ oplevelse: Fik ingen tid

hans jørgen Jensen Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig venlig og forstående. Skulle have aflivet en hund.

Cecilie Jacobsen Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig fin, lille klinik med venligt personale og dyrlæge, som virkelig værner om dit kæledyr.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Cecilie!

Daxter Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Vi fik en rigtig god service af Kim i dag! Vi kom ind med vores lille hamster som ikke havde det så godt, vi fik en rigtig god snak med kim og vi besluttede os i sidste ende at den skulle aflives da vi ønskede det bedste for vores hamster. Selvom det var en trist oplevelse så var han virkelig venlig og havde en rigtig god forklaring på hvad der var bedst og hvorfor. Jeg takker mange gange for hjælpen og tak for at vores hamster kom i de bedste hænder!

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Selv tak - og tusind tak Daxter!

Karina Biermann (Kb) Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: En rigtig behandling dyrlæge. Tålmodig og rolig med dyrene.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Karina!

Asger Bjerg Stenderup Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Dejligt sted at komme. Vores lille kat har det godt igen efter besøget.

Mette Agnete Skov Bhatia Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Venlighed, empati, høj service og høj faglighed.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Mette!

Wolfy Lucas Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg var rigtig glad for dem da jeg havde min lille hund og er vendt gladeligt tilbage nu hvor jeg har fået kat. de kan helt klart anbefalds!

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak!

Merete Jørgensen Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Bedst og mest sympatiske dyrlæge.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Merete!

Rebecca Borgstroem Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Super god service, rigtig god atmosfære og man føler sig virkelig velkommen hver gang; båd os og vores lille nye killing, Ambrose. Vi har været der to gange nu, og vi kan allerede mærke en klar forskel på Ambrose tryghed ved stedet. Kan klart og varmt anbefales!

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Rebecca!

Ulla Louise Nielsen Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Vi er så glade for, at vi valgte netop Dyrlægehuset i Odense N, da vores golden retriever hund, Otto havde brug for at blive set på. Vi bliver mødt af Kim og hans søde kone som tager godt imod os og især Otto! Vores hund er lidt bange af sig. Men Kim klarede det bare SÅ flot.! Han tog sig tid til at Otto var klar på undersøgelsen af hans poter, som var problemet her. Vi fik den bedste service og god forklaring på hvordan vi skulle gribe sagen an de næste dage frem. Det var en rigtig god oplevelse at komme hos Kim og hans kone.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Ulla!

Jessica Kelly Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Vores lille hvalp og os selv er blevet mødt med smil, forståelse, rigtig god og ordentligt behandling, der er ingen tvivl om at dyret er i første række her. :-)

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Jessica!

Tina Larsen Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Et dejligt sted hvor de altid spørger til vores hund, når vi er dér for at købe hundemad.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Tina!

Rogério Toniato Lugon Valladão Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: Such an amazing clinic. Kim and his wife are a lovely couple. Really nice and careful with the animals. Totally recommended!

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Muito obrigado Rogério!

Bjarne Ottosen (MyName) Offentliggjort den Google 5 years ago

Fantastisk oplevelse: God service for vores Hund, Cosmo og altid en meget professionel behandling...

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Bjarne!

Nicolai Petersen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk førstegangsoplevelse med dyrlæge! Kommer helt sikkert igen, hvis der skulle opstå problemer med Katten :)

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Maximegede!

Kasperhoffmann Gaming - MORE CONTENT Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: De er enormt dygtige og rigtig gode til at tage sig af vores kære dyr, desuden er de nemme at snakke med og tager sig god tid til at gøre tingene med god kvalitet og er meget omhyggelige

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Kasper!

Aleksandra Janowska Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk dyrlægen Altid klar til hjælp

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Aleksandra og Forest!

Jeanette Andersen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Var ved Kim og Jeanette første gang i dag med min hund Simba. Fik fuld sundhedstjek og vaccine af min hund, og fik lov til at stille alle mine spørgsmål Følte mig i rigtig trygge hænder og følte det var et rart sted at medbringe min hund

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Jeanette!

Erna Andersen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Rigtig god og professionel oplevelse. Man føler sig tryk og ens hund er i gode hænder:)

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Erna!

Ditte Kure Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Jeg mangler flere stjerner ... Vi modtages altid venligt, der vises hensyn og omsorg for den kære mis, og jeg stoler trygt på, at han er i gode hænder

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Ditte!

Madeleine Janslev Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Fantastisk dyrlæge som sætter fokus på kæledyret. De er altid venlige, smilende og man føler sig i trykke hænder. Meget behjælpelige og bestemt et sted jeg kan anbefale til vores elskede kæledyr

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Madeleine!

Karina Madsen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Dejligt at komme til Jeanette og Kim. Man føler sig godt taget imod og mine katte er i de bedste hænder. De er ekstremt omsorgsfulde ❤️

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Karina!

pylle rasmussen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: En god og dygtig dyrlæge.

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Pylle!

Isa skontorp Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Meget fin oplevelse at komme med vores to katte til vaccination, det hele gik stille og roligt.

Heidi Madsen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: God og professionel behandling, især fordi mit besøg gjaldt en aflivning. Jeg var meget ked, af det, men de tog sig tid til mig også

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Heidi!

Lotte Jessen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Utrolig empatisk behandling da jeg desværrer måtte sige farvel til min lille Jack Russel Jonas

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Lotte!

Claus Madsen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Altid god og elskværdig betjening!

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Claus!

sanne stentebjerg Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: De er rigtig søde

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Sanne!

Josefine Barslund Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Dyrene får altid en god og tryg oplevelse hos Kim og Jeanette. De bedste anbefalinger herfra!

christian hansen Offentliggjort den Google 6 years ago

Positiv oplevelse: Altid god behandling og service ,men lidt dyr

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tak Christian!

Lisbeth Charlotte Emming Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Gode folk, god behandling

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Lisbeth!

Ken Keinicke Stafsen Offentliggjort den Google 6 years ago

Fantastisk oplevelse: Søde og nede på jorden. Dyret kommer i første række og har været til fantastisk GRATIS hundekursus

AniCura Dyrlægehuset Odense
AniCura Dyrlægehuset Odense

Tusind tak Ken!

Efterlad din mening om AniCura Dyrlægehuset Odense:

1 = Dårlig
5 = Fremragende

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_da"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_da"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

AniCura Dyrlægehuset Odense vises i følgende lister:

Andre dyrlæger, der kunne interessere dig

4.4 (159)
AniCura Odense Animal Hospital
AniCura Odense Animal Hospital

AniCura Odense Animal Hospital

Se adresse og kontaktoplysninger
Rugårdsvej 105 - 5000, Odense
+4566160280
4.8 (127)
Højgård Hestehospital A/S

Højgård Hestehospital A/S

Se adresse og kontaktoplysninger
Rugårdsvej 696 - 5462, Odense
+4565964888
4.6 (157)
Højby Dyreklinik
Højby Dyreklinik

Højby Dyreklinik

Se adresse og kontaktoplysninger
Højbyvej 38B - 5260, Odense
+4565958003

Tilføj din virksomhed til vores katalog gratis

Hvis du har en dyreklinik og ønsker at blive vist i vores guide, så send os dine virksomhedsoplysninger, og du kan blive vist helt gratis.

Tilføj din profil gratis

Den største oversigt over dyrlæger i Danmark

Find de bedste dyrlæger nær dig